۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳
کد خبر: 82450681
T T
۰ نفر
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي: مديران در آستانه نوروز كالاهاي ايراني خريد كنند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با اشاره به اينكه مديران الگوي مردم عادي هستند، گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد به خريد كالاهاي ايراني بپردازند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: برخي از مديران و خانواده ها در مناطق مرزي به كشورهاي ديگر مسافرت مي كنند و از آنجا خريدهاي خود را انجام مي دهند كه اين امر خلاف فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص خريد كالاهاي داخلي است.
وي با اشاره به نزديك شدن به سال نو گفت: عفو و گذشت دوستان، آشنايان و افراد خانواده، صله رحم و توجه به فقيران از مهمترين شاخصه هاي مومنان در اين ايام است و اين ويژگي ها بايد در همه افراد جامعه تسري يابد زيرا اين امر موجب نزول رحمت الهي مي شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مسئولان آمريكايي به ويژه رئيس جمهوري اين كشور بايد از رجز خواني بيهوده دست بردارند زيرا اين رجزخواني ها سودي به حال آنان ندارد و خداوند وعده پيروزي را به مسلمانان داده است.
وي افزود: طبق وعده قرآن كريم خداوند كافران را عذاب سخت مي دهد و پشتيبان مسلمانان است و پيروزي نهايي با اسلام و مسلمانان خواهد بود.
وي با شكر به درگاه الهي به خاطر نزول بركت هاي آسماني در زمستان امسال در استان و كشور ادامه داد: ما بايد شكرگزار موهبت هاي الهي باشيم زيرا در اين صورت خداوند نعمت هاي خود را فزوني مي بخشد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بيان كرد: آن حضرت مي تواند محور وحدت و همدلي بين مسلمانان باشد زيرا همه مسلمان شيعه و سني بر منزلت والاي ايشان نزد خداوند توافق دارند و اين سرمنشاء اتحاد است.
8135/3072 ** خبرنگار: شهين غريب بيدادرس ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
۰ نفر