۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82451290
T T
۰ نفر
جریمه بیش از یك میلیاردی سه قاچاقچی كالا در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- مدیركل تعزیرات حكومتی آذربایجان غربی گفت: سه قاچاقچی كه اقدام به قاچاق خودرو، البسه، كفش و تخم بوقلمون كرده بودند با جریمه یك میلیارد و 750 میلیون ریالی مواجه شدند.

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی كسب اخباری مبنی بر ورود تخم بوقلمون بدون مجوز به استان، ماموران انتظامی شهرستان خوی، 68 كارتن تخم بوقلمون قاچاق كشف شده را به همراه متهم به تعزیرات حكومتی ارجاع دادند.
وی اضافه كرد: شعبه تعزیرات حكومتی این شهرستان نیز پس از بررسی پرونده، متهم را به ضبط كالا و پرداخت 256 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.
وی همچنین از كشف بیش از 2 هزار و 200 ثوب البسه و 470 جفت كفش قاچاق خارجی در خوی خبر داد و اظهار كرد: متهم این پرونده نیز به ضبط كالا و پرداخت 758 میلیون ریال جزای نقدی محكوم شد.
مدیركل تعزیرات حكومتی آذربایجان غربی با اشاره به اقدام فردی مبنی بر قاچاق یك دستگاه مینی بوس خارجی در شهرستان خوی ادامه داد: ماموران انتظامی این خودروی قاچاق را در بیراهه های این شهرستان كشف كردند.
اقوامی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق كالا و ارز تعزیرات حكومتی خوی علاوه بر صدور حكم ضبط خودرو، متهم این پرونده را به پرداخت 742 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها میلیارد ریال كالای قاچاق در آذربایجان غربی كشف می شود و شعبه های مختلف تعزیرات حكومتی علاوه بر ضبط كالاها، متهمان را به پرداخت جزای نقدی محكوم می كنند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی