۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
کد خبر: 82466059
T T
۰ نفر
95 درصد واحدهاي كارگاهي شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي واگذار شده است

بجنورد-ايرنا- مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي گفت: بيش از 95 درصد از واحدهاي كارگاهي در شهرك هاي صنعتي اين استان به متقاضيان واگذار شده است.

سياوش وحدت چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه اين واحدهاي كارگاهي از ابتداي راه اندازي اين شهرك در زمان تاسيس استان در سال 1383 و در طي اين سال ها ساخته و اماده شده است اظهار كرد: مابقي واحدهاي كارگاهي نيز آماده واگذاري است.
وي افزود: تاكنون 50 واحد كارگاهي در شهرك ها و نواحي صنعتي اين استان ساخته شده است.
وحدت خاطر نشان كرد: اين واحدهاي كارگاهي در شهرك هاي صنعتي بجنورد، بيدك، جاجرم، مانه و سملقان و شهرك كارگاهي بجنورد و ناحيه صنعتي شهيد محمدزاده واقع شده است .
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خراسان شمالي با تأكيد به مزاياي ساخت واحدهاي كارگاهي گفت: كاهش زمان به بهره برداري رسيدن واحد صنعتي و درگير نشدن سرمايه‌گذار با فرايند ساخت واحد، از مزاياي اين واحدها است.
وي خاطرنشان كرد: به همين لحاظ، واحدهاي كارگاهي همواره مورد استقبال سرمايه گذاران قرار دارد.
به گفته وحدت حدود 30 ميليارد ريال از اعتبارات داخلي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي براي ساخت 50 واحد صنعتي در شهرك ها و نواحي صنعتي استان از ابتداي تشكيل اين شهرك ها تاكنون هزينه شده است.
خراسان شمالي داراي 14 شهرك و نواحي صنعتي است كه بيش از 150 واحد توليدي و صنعتي با اعتبار 20 هزار ميليارد ريالي در اين شهرك ها و نواحي صنعتي فعاليت دارند و سه هزار و 601 نفر نيز در اين واحدهاي اشتغال دارند.
براساس آمار شركت شهرك هاي صنعتي استان در حوزه صنايع كوچك هم اكنون داراي 14 ناحيه و شهرك صنعتي مصوب است.
7185 / 1744 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: علي اصغرافتاده