۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
کد خبر: 82469500
T T
۰ نفر
چهاركشته و پنج زخمي حاصل بي احتياطي رانندگان در جنوب سيستان و بلوچستان

زاهدان - ايرنا - فرمانده پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان گفت: در مسيرهاي جنوبي استان سيستان و بلوچستان 2 حادثه رانندگي رخ داد كه بر اثر آن چهار كشته و پنج تن زخمي شدند.

سرهنگ يدالله ستوده شامگاه يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: يك دستگاه خودروي پرايد در ساعت 17 امروز در كيلومتر 75 مسير چابهار- جكيگور به علت سرعت زياد و عدم توانايي راننده در كنترل خودرو از جاده منحرف و واژگون شد.
وي افزود: واژگوني اين خودرو منجر به آتش سوزي و در نتيجه كشته شدن چهار تن و زخمي شدن 2 تن از سرنشينان آن شد.
فرمانده پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان با اشاره به وقوع حادثه اي ديگر بيان كرد: 2 دستگاه خودرو پرايد در ساعت 12و 30 دقيقه در كيلومتر پنج محور ايرانشهر- نيكشهر به دليل رعايت نكردن حق تقدم از سوي يكي از رانندگان با هم برخورد كردند.
وي افزود: براثر شدت ضربات وارده در اين حادثه سه سرنشين هر 2 خودرو زخمي شدند.
وي خاطر نشان كرد: بر اساس بررسي هاي صورت گرفته سرعت و سبقت غير مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بيشترين دلايل وقوع سوانح رانندگي در استان است.
وي از عموم رانندگان خواست با توجه به تعطيلات نوروزي و رفت و آمد زياد خودروها در جاده هاي ارتباطي استان با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از بروز حادثه و ايجاد خسارت و عزادار كردن خانواده ها جلوگيري كنند.
فرمانده پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان اظهار كرد: با رعايت قوانين و مقررات رانندگي نوروزي لحظات خوب و شاد براي خود و خانواده هايمان فراهم كنيم.
وي خاطر نشان كرد: شهروندان مي توانند هرگونه پيشنهاد، انتقاد و تقدير از عملكرد پليس را با شماره 197 و هرگونه خبر يا اتفاق را به شماره 110 پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
به گزارش ايرنا استان سيستان و بلوچستان به دليل گستردگي راههاي ارتباطي داراي 2 قرارگاه پليس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ايرانشهر ) است.
7316 * 6081 *شبس*1488*خبرنگار: عصمت جهاني * انتشار دهنده: بهمن بامداد**
۰ نفر