۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82471801
T T
۰ نفر
550تيم انتظامي وامدادي در جاده هاي استان مستقر هستند

بندرعباس- ايرنا- فرمانده قرارگاه پليس راه هرمزگان گفت: از ابتداي اجراي طرح نوروزي تاكنون(25اسفند 95) تيم انتظامي و امدادي از نيروهاي پليس راه، هلال احمر، اورژانس و هلال احمر در محورهاي مختلف استان مستقر شده و در حال خدمات رساني هستند.

سرهنگ علي اسفنداني پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود:45دستگاه دوربين سرعت سنج سيار و 40دستگاه دوربين سرعت سنج ثابت براي سنجش و ثبت سرعت خودروهاي در حال تردد و اطمينان از سرعت مطمئن و قانوني آنها به كار گرفته شده است.
وي ادامه داد: از 25اسفند تاكنون، تعداد جان باختگان تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 70 درصد كاهش داشته است.
سرهنگ اسفنداني بدون اشاره به آمار اظهار داشت:تعداد مجروحان سوانح جاده اي در هرمزگان در همين مدت يك نفر افزايش يافته است.
فرمانده قرارگاه پليس راه هرمزگان محورهاي شمالي استان به دليل ورود مهمانان نوروزي از استان كرمان به سمت بندرعباس ومحوربندرعباس به سمت بندرخمير به دليل عزيمت مسافران به سمت جزيره قشم ازبندرپهل را پرترددترين محورهاي نوروزي هرمزگان معرفي كرد.
سرهنگ اسفنداني از رانندگان خواست با رعايت قانون و به ويژه پرهيز از سبقت و سرعت غيرمجاز، ايمني و آرامش سفر نوروزي خود و همراهانشان را افزايش دهند.
توجه به جلو و رانندگي نكردن هنگام خواب آلودگي از ديگر توصيه هاي اين مقام انتظامي بود و اضافه كرد: تجربه نشان داده،كارهايي مانند خوردن تنقلات، بلندكردن صداي وسايل صوتي خودرو و حتي صحبت با همراهان تاثيرچنداني در بيدارماندن رانندگان هنگام خستگي و خواب آلودگي ندارد و بهترين راه ،استراحت مناسب و كافي است.
2094
خبرنگار:هومن محمدكرمي ** انتشار دهنده : علي شهيديان
۰ نفر