۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82476001
T T
۰ نفر

فرماندار اردكان به پويش 'نه به زباله' پيوست

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82476001
فرماندار اردكان به پويش 'نه به زباله' پيوست

يزد - ايرنا - فرماندار اردكان به پويش 'نه به زباله' پيوست و از همگان خواست تا با پيوستن به اين پويش ارزشمند شاهد محيط زيست پاك و سالم باشند.

هادي مقيمي روز سه شنبه در گفتگو با ايرنا افزود: همه احاد مردم و مسئولان نه تنها براي ايام عيد بلكه براي همه سال بايد براي پاكي و حفظ محيط زيست احساس مسئوليت كنند.
وي اضافه كرد : زمين متعلق به ماست و بايد براي حفظ ان بكوشيم .
فرماندار اردكان با بيان اينكه زمين پاك، هواي سالم با آسماني زيبا حق ما انسان هاست تصريح كرد : با جديت براي سالم ماندن محيط خودمان بايد تلاش كنيم و براي تبديل شدن فرهنگ نظافت و سالم نگه داشتن محيط بايد آموزش ببينيم و آموزش دهيم .
مقيمي افزود : در جهت حفظ هواي پاك و زمين زيبا بايد هرفردي از خانواده خودش شروع كند ، سپس در مهدهاي كودك و دبستان ها اين مهم آموزش داده شود.
وي بابيان اينكه اخيرا در فضاي مجازي كاربران فعاليت زيادي در اين خصوص دارند و احساس وظيفه جمعي را در تك تك شهروندان به وجود اورده اند افزود: با اين وجود بايد فكر اساسي براي پاك نگه داشتن زمين و محيط زيست كرد .
مقيمي گفت : از كمپين ها و پويش ها به وجود امده در حوزه هاي اجتماعي و محيط زيست حمايت و استقبال مي كنيم و انتظار داريم تشكل ها و سمن هاي مردم نهاد بيشتر در حوزه آموزش ورود پيدا كنند ، كمااينكه در حال حاضر نيز تشكل ها فعالند و قابل ستايشند .
فرماندار اردكان اظهار اميدواري كرد كه اين موضوع با جديت توسط همه به عنوان شهروند در شهرستان دنبال خواهد شد.
مقيمي گفت : عزم همگاني و عمومي در بحث نه به زباله لازم است تا شاهد شهري تميز و پاك باشيم كه نتيجه ان اين است كه شهروندان سالم تر باارامش و پويايي و نشاط داشته باشيم.
همزمان با نوروز 96 پويش ملي ' نه به ريختن زباله ' به عنوان يك حركت ملي و فراگير و راهكاري مناسب براي ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست به همت خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) شكل گرفته است.
7544/6197 خبرنگار:مژگان دشتي**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي