۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴
کد خبر: 82491573
T T
۰ نفر
فرماندار آران و بيدگل: توجه به صنعت و گردشگري در اين شهرستان ضروري است

آران و بيدگل، كاشان - ايرنا - فرماندار آران و بيدگل گفت: امروز توجه به بخش صنعت و گردشگري در اين شهرستان ضروري است و بايد به عنوان يك نياز در دستور كار همه مردم و مسئولان قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، ابوالفضل معيني نژاد روز پنجشنبه در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري آران و بيدگل افزود: توجه به بخش صنعت، گردشگري و حتي كشت محصولات كشاورزي كم آب در اين منطقه با توجه به ظرفيت هاي ويژه آن از اهميت خاصي برخوردار است.
وي ادامه داد: با افزايش بهره وري در زمينه بخش صنعت و گردشگري مي توان در تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبر فرزانه انقلاب گام اساسي برداشت.
فرماندار آران و بيدگل با بيان اين كه نگاه اساسي كشور، توسعه صنعت گردشگري است، افزود: آران و بيدگل بايد از اين ظرفيت استفاده كند.
وي با اشاره به فرمايش هاي رهبر معظم انقلاب مبني بر اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال اظهار داشت: بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي در اين شهرستان مي تواند در حل مشكلات توليد، اشتغال و حتي مشكلات اجتماعي چاره ساز باشد.
فرماندار آران و بيدگل با اشاره به مانع تراشي بي دليل برخي دستگاه هاي اجرايي براي متقاضيان سرمايه گذاري در اين منطقه بيان داشت: با راهنمايي و هدايت سرمايه گذاران و ايجاد تسهيلات براي آنان مي توان در جهت رونق توليد و اشتغال بيشتر كمك شود.
وي هم چنين با اشاره به در پيش بودن پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ماه آينده تصريح كرد: انتخابات نشان دهنده اقتدار و انسجام نظام اسلامي است و دستگاه هاي اجرايي ضمن همكاري با ستاد انتخابات شهرستان نبايد از وظايف اصلي خود در حوزه هاي توليد و اشتغال غافل شوند.
مركز شهرستان آران و بيدگل در شمالي ترين نقطه استان اصفهان، در فاصله شش كيلومتري شهرستان كاشان و 215 كيلومتري مركز استان اصفهان قرار دارد.7408/7472 * خبرنگار: حسين منصوري فر * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir