۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۱۸
کد خبر: 82495164
T T
۰ نفر
پيشكسوت سرخآبي: صميميت دليل قهرماني پرسپوليس است/ آبي پوشان لايق نايب قهرماني

تهران - ايرنا - پيشكسوت باشگاه پرسپوليس و استقلال تهران، گفت: تيم فوتبال پرسپوليس در كنار مديريت خوب برانكو و كادرفني، به خاطر صميميت بالاي بازيكنان به مقام قهرماني ليگ برتر رسيد.

«غلامرضا فتح آبادي» روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا در خصوص قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر فوتبال، گفت: در ابتدا بايد اين قهرماني را به هواداران پرسپوليس تبريك بگويم كه پس از چند سال به چيزي كه لياقتش را دارند، رسيدند.
وي ادامه داد: مديريت خوب برانكو و صميميت بازيكنان دليل اصلي قهرماني پرسپوليس در اين فصل بود. برانكو توانست به بهترين شكل تفكرات خود را به بازيكنان تزريق كند و خوشبختانه بازيكنان هم حرف شنوي خوبي از او دارند.
بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: پرسپوليس امسال در خط حمله عملكرد خوبي داشت اما اگر با مهدي طارمي تمرينات اختصاصي بيشتري انجام شود او به يكي از بهترين مهاجمان تاريخ فوتبال ايران تبديل خواهد شد.
وي تصريح كرد: بازيكنان پرسپوليس در مقابل ماشين سازي مانند هميشه سرحال نبودند و دليل اين مساله فشار كمي بود كه بازيكنان به خودشان مي آوردند تا براي ليگ قهرمانان آسيا با آمادگي بيشتري به مصاف الهلال بروند.
فتح آبادي خاطرنشان كرد: پرسپوليس در اين فصل با كمبود بازيكن روبه رو بود، اما اين اتفاق در گذشته هم رخ داده است و چندان هم تيم را دچار مشكل نكرد. برانكو بايد براي فصل آينده با جذب بازيكنان طراز اول با آمادگي بيشتري راهي مسابقات شود.
بازيكن اسبق استقلال تهران در خصوص شرايط اين تيم، گفت: استقلال با منصوريان شروع خوبي نداشت اما خوشبختانه هر چه رفت شرايط بهتر شد. رقابت پرسپوليس و استقلال در صدر جدول به فوتبال ايران كمك زيادي خواهد كرد.
وي تصريح كرد: اميدوارم استقلال بتواند به نايب قهرماني ليگ برسد تا هواداران اين تيم هم با خوشحالي ليگ را به پايان برسانند.
فتح آبادي در ادامه با اشاره به شرايط نمايندگان كشورمان در ليگ قهرمانان آسيا، اظهار كرد: اميدوارم هر چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشند و بتوانند از گروه خود صعود كنند. البته نگاه تيم ها و باشگاه ها چه در تيم ملي و چه در ليگ قهرمانان آسيا نبايد فقط به صعود از گروه خود محدود شود و بايد به دنبال افتخارات بيشتر باشيم.
غلامرضا فتح آبادي در دوران بازيگري 6 سال براي استقلال تهران و 6 سال براي پرسپوليس به ميدان رفته است.
'براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.'
ورزشي **9118**1379
خبرنگار: سيد جواد بشيري، انتشار دهنده: هادي افتخاري
۰ نفر