۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۱۹
کد خبر: 82498149
T T
۰ نفر
نمايشگاه دام، طيور، دامپزشكي، ژنتيك و اصلاح نژاد دام در اصفهان گشايش يافت

اصفهان- ايرنا- پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت دام، طيور و دامپزشكي، ژنتيك و اصلاح نژاد دام عصر سه شنبه در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه با حضور 142 شركت كننده از سراسر كشور در چهار سالن با مساحتي بالغ بر 9 هزار متر مربع فضاي نمايشگاهي تا روز جمعه يكم ارديبهشت ماه سالجاري ادامه دارد.
نمايندگان استان هاي اصفهان، تهران، يزد، مركزي، گلستان، خراسان رضوي، لرستان، البرز و مازندران در اين نمايشگاه به ارائه دستاوردها و خدمات جديد خود در زمينه هاي دامپروري، تأسيسات، تجهيزات، ماشين آلات صنعتي دام و طيور، داروهاي دامپزشكي و لابراتوارها و تجهيزات دامپزشكي، خوراك، افزودني ها و مكمل هاي خوراكي دام و طيور، ژنتيك و اصلاح نژاد دام و طيور مي پردازند.
همچنين 6 شركت از كشور آلمان در پاويون نمايشگاهي اين كشور در زمينه توليد دستگاه هاي بسته بندي علوفه، توليد پلاك هاي شناسايي دام، صادرات و واردات دام زنده، توليد خوراك دام و عرضه تجهيزات نگهداري دام و يك شركت از كشور تركيه در زمينه توليد واكسن و سرم هاي دامپزشكي به ارايه محصولات و تكنولوژي هاي خود مي پردازند.
قرار گرفتن شركت هاي فعال در زمينه ژنتيك و اصلاح نژاد در سالني به صورت مستقل، افزايش حضور مشاركت كنندگان بخش تجهيزات، حضور برندهايي در زمينه كفپوش دامداري ها و روشنايي سالن هاي مرغداري، برگزاري 9 همايش تخصصي همزمان با نمايشگاه با حضور اساتيدي از كشورهاي ايران، اتريش و آلمان از ويژگي هاي نمايشگاه امسال است.
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت دام، طيور و دامپزشكي، ژنتيك و اصلاح نژاد دام از ساعت 16 الي 22 پذيراي بازديدكنندگان است و براي بازديد متخصصين نيز ساعت 10 تا 13 روز 31 فروردين ماه پيش بيني شده است.
گ/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استكي - انتشار دهنده : عمادي