۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۳۳
کد خبر: 82502532
T T
۰ نفر
یورش صهیونیست هابه منازل فلسطینیان در نابلس/ دستكم 5 نفر زخمی شدند

تهران – ایرنا – شهرك نشینان صهیونیست شامگاه شنبه با یورش به منازل مسكونی فلسطینی ها در جنوب نابلس دستكم پنج فلسطین را زخمی كردند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ده ها تن از شهرك نشینان صهیونیست به روستای عوریف واقع در جنوب نابلس در كرانه باختری حمله كردند.
بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست نیز كه برای آرام كردن اوضاع به جنوب نابلس رفتند، با گلوله های پلاستكی چهار فلسطینی را هدف قرار دادند و زخمی كردند.
در همین حال یكی از شهرك نشینان صهیونیست با خودروی شخصی خود یك جوان 19 ساله فلسطینی را در غرب نابلس زیر گرفت كه باعث زخمی شدن این جوان فلسطینی شد.
پیشتروزارت خارجه فلسطین خواستار دخالت فوری جامعه بین الملل برای جلوگیری از جنایات رژیم اشغالگر قدس و شهرك نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان شده بود.
در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: این نخستین و آخرین جنایت نخواهد بود چرا كه صهیونیست های افراطی به اقدام برای زیرگرفتن فلسطینیان و كشتن و سوزاندن آنان ادامه می دهند و این جنایات در چارچوب حمایت رژیم اشغالگر از عناصر وابسته به گروه های تروریستی-صهیونیستی انجام می شود.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در مهرماه سال 94 در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرك نشینان با مردم فلسطین و هتك حرمت های مكرر آنها به مسجدالاقصی، آغاز شد.
با آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین تاكنون بیش از 265 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر از مردم فلسطین نیز زخمی شده اند.
شبك**9365**1708**مترجم: رضا میرزائی*انتشاردهنده: علیرضا ارشادی
۰ نفر