۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۴۳
کد خبر: 82505162
T T
۰ نفر
گزارش هاي بازرسان بسيار مهم و از مستندات مورد قبول شوراي نگهبان است

تهران -ايرنا- رئيس هيات بازرسي انتخابات كشور، فعاليت بازرسان انتخابات را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: گزارش هاي بازرسان براي شوراي نگهبان بعنوان يكي از مستندات مهم تلقي مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، وجه الله خدمتگزار عصر دوشنبه در نشست اعضاي هيات هاي بازرسي انتخابات استان تهران كه در استانداري برگزار شد، افزود: وزارت كشور همه تدابير لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور را اتخاذ كرده و براي نخستين بار در اين دولت با دستور وزير كشور، از همه عوامل دست اندركار برگزاري انتخابات از جمله فرمانداران، بخشداران و بازرسان آزمون گرفته شد تا ميزان تسلط آنها به حوزه هاي فعاليت شان مشخص و منطبق بر موازين باشد.
به گفته اين مسئول، طبق جدول زمان بندي ستاد انتخابات كشور، فعاليت و ماموريت هاي هيات هاي بازرسي در سراسر كشور از دي 95 تا 29 ارديبهشت تعيين و مشخص شده است.
خدمتگزار گفت: همه آموزش هاي لازم به بازرسان ارائه شده و حتي با ويدئو كنفرانس به بازرسان استانها هم آموزش هاي لازم ارائه شد و بر اساس دستورالعمل وزير كشور در بيشتر استانها مديران كل بازرسي بعنوان رئيس هيات بازرسي انتخابات استان‌ها تعيين شده است.
رئيس هيات بازرسي انتخابات همچنين از افزايش بازرسان در شعب حساس انتخابات و ثبت اطلاعات بازرسان در سامانه وزارت كشور بعنوان اقدامات ديگر هيات بازرسي انتخابات كشور ياد كرد.
وي اظهار كرد كه بازرسان بايد بي طرفي كامل، قانون مداري و نهايت دقت را در اجراي قانون داشته باشند.
خدمتگزار از بازرسان خواست كه در صورت بروز هرگونه مشكلي در روز انتخابات، مراتب را اطلاع دهند تا در اولين فرصت توسط مسئولان مافوق پيگيري و برطرف شود.
خبرنگار: يحيي معماري - انتشار: سيدحسين قدسي
6539/7243//1348/ 6042
۰ نفر