۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۳۴
کد خبر: 82506935
T T
۰ نفر
ورمزيار: آبي پوشان استقلال، التعاون را دست كم نگيرند

تهران - ايرنا - مربي اسبق تيم فوتبال استقلال تهران، گفت: استقلال نبايد در بازي آينده خود در ليگ قهرمانان آسيا، تيم التعاون را دست كم بگيرد تا صعود بدون استرس داشته باشد.

صادق ورمزيار روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص ديدار استقلال تهران و الاهلي امارات، گفت: ديدار روز گذشته استقلال و الاهلي امارات تا حدودي قابل پيش بيني بود و دو تيم عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند. الاهلي خط هافبك و حمله بسيار خوبي دارد و با كوچكترين غفلتي صدمه مي زند.
وي ادامه داد: با وجود قدرت، اين تيم در خط حمله و هافبك در خط دفاعي دچار مشكل بود و با كمي فشار اشتباه مي كرد.
مربي اسبق تيم فوتبال استقلال تهران، گفت: الاهلي در نيمه نخست عملكرد بهتري داشت اما با شروع نيمه دوم استقلال توانست به خط دفاع حريف فشار بياورد و در نهايت به گل تساوي برسد.
وي در رابطه با شانس صعود استقلال از گروه خود در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، تصريح كرد: صعود استقلال دست خودش است و اميدوارم حريفان آينده خود به خصوص التعاون را دست كم نگيرد.
ورمزيار اظهار كرد: التعاون در ديدار رفت به خاطر گل زود هنگامي كه خورد بازي را واگذار كرد، اما اين تيم قدرت خود را در بازي مقابل لوكوموتيو نشان داد و اصلا نبايد اين تيم را دست كم بگيرند.
پيشكسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: بازيكنان استقلال كمي خسته هستند و اين روي عملكرد تيم تاثير گذاشته است. استقلال در ليگ شرايط سختي دارد و براي كسب مقام نايب قهرماني مجبور است از تمام پتانسيل خود بهره ببرد و اين كار شاگردان منصوريان را سخت تر كرده است.
تيم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي امارات به تساوي يك بر يك رسيد.
'براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.'
ورزشي **9118**1379
خبرنگار: سيد جواد بشيري، انتشار دهنده: هادي افتخاري