۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
کد خبر: 82509646
T T
۰ نفر
انتخاب روحاني راي به عقلانيت و تدبير بود/اميد به نسل جوان بازگشته است

كرمانشاه- ايرنا- عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي، انتخاب روحاني را راي به عقلانيت و تدبير خواند و گفت: بازگشت آرامش به كشور مهمترين ثمره اين انتخاب آگاهانه مردم بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا هادي خانيكي، روز شنبه در نشست با دانشجويان دانشگاه رازي كرمانشاه كه در سرسراي شهيد عليمحمدي دانشكده علوم برگزار شد، اظهار كرد: از سال 84 كه دولت اصولگرا بر سركار آمد در مدت زمامداري هشت ساله فرصت سوزي هاي زيادي در كشور صورت داد.
وي افزود: در اين مدت بسياري از پروژه هاي توسعه اي متوقف شد، سرمايه هاي اجتماعي تنزل پيدا كرد و اعتماد و مشاركت عمومي نيز در جامعه به كمترين ميزان خود رسيد.
خانيكي ادامه داد: از همه مهمتر جوانان كشور به عنوان اصلي ترين سرمايه هاي نظام اميد خود را به آينده از دست دادند و عملا شور و نشاطي در كشور مشاهده نمي شد.
عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي يادآور شد: در چنين شرايطي بود كه دولت تدبير و اميد سر كار آمد و در اين چهار سال مي توان گفت مشغول آواربرداري از مخروبه هايي بود كه توسط دولت قبل ايجاد شده بود.
وي خاطرنشان كرد: در دولت تدبير و اميد بود كه اميد به جامعه و بخصوص نسل جوان برگشت و اكنون مي توان كاملا اميدوارانه به آينده نگاه كرد.
خانيكي در پايان گفت: محيط دانشگاه و دانشجويي حلقه اتصال ميان جامعه سياسي و مردم است كه مي توانند براي اقشار مختلف بايدها و نبايدها را تفسير و آن ها را براي يك انتخاب آگاهانه كمك كنند.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده: علي مولوي