۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
کد خبر: 82511212
T T
۰ نفر
تحولات بنيادين در همه عرصه ها در كشور قابل مشهود است

بجنورد- ايرنا- فرماندار شهرستان شيروان گفت: در نظام جمهوري اسلامي تحولات بنيادين در همه عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و ديني ملموس و قابل مشهود است.

به گزارش ايرنا عباسعلي صفايي روز يكشنبه در همايش روز ملي شوراها با بيان اينكه در انتخابات 29 ارديبهشت ماه با حضور و مشاركت گسترده در پاي صندوق هاي راي برگ زرين ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي رقم خواهد خورد اظهار كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي شوراها كانون حضور معتمدين روستاها و شهر بود كه تغييرات به خوبي احساس شده است و طي چند سال اخير اقدامات انجام شده با دستان خالي بود ولي با تدبير خوب، تكميل طرح هاي نيمه تمام به خوبي انجام شد.
وي با بيان اينكه هم اكنون آب، گاز رساني، طرح هادي و عمراني در روستا خود را نمايان كرده است گفت: همچنين در دولت تدبير و اميد علم و دانش، طرح تحول سلامت و دفترچه خدمات درماني كه دغدغه روستاييان بود حل شد و هم اينك در تمام مناطق پوشش بيمه اي به صورت فراگير انجام شده است.
صفايي افزود: در دوره انتخابات قبل 138 روستا و چهار شهر در شيروان شورا داشتند كه براي اين دوره انتخابات مقدمات كار براي انتخابات شورا در 143 روستاي شهرستان شيروان فراهم شده است.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
***
همشهريان گرامي خراسان شمالي براي اطلاع از آخرين اخبار و رويدادها مي توانند به يكي از روش هاي ذيل از فعاليت هاي رسانه اي و خبري اين آگاه شوند.
مراجعه به سايت خبرگزاري جمهوري اسلامي خراسان شمالي به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در كانال تلگرامي خبرگزاري جمهوري اسلامي خراسان شمالي به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو كردن آدرس صفحه اختصاصي ايرناي خراسان شمالي در اينستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنين هموطنان گرامي براي ارسال ديدگاه ها و پيشنهادهاي خود به مديريت ايرنا مي توانند در 24 ساعت به آدرس زير تلگرام كنند.
https://t.me/irnaBOJ
7186/3007/1744 خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** تنظيم كننده: ربابه صانعي** انتشار دهنده: علي اصغرافتاده