۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۳
کد خبر: 82512936
T T
۰ نفر
فرماندار مهريز: تلاش جدي دولتمردان رسيدگي به وضعيت جانبازان است

يزد - ايزنا - فرماندار مهريز گفت: از تلاش هاي جدي دولت در حوزه ايثارگري رسيدگي به وضعيت جانبازان انقلاب اسلامي است كه حق بزرگ بر گردن نظام دارند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سيد محمد رستگاري دوشنبه شب به مناسبت هفته جانباز در ديدار با تعدادي از جانبازان مهريزي افزود: براي رسيدگي به وضعيت جانبازان توسط دولت در سال هاي اخير كارهاي خوبي انجام گرفته است.
وي ادامه داد: بر مردم و مسئولان است همچنان قدردان ايثار و فداكاري جانبازان سرفراز انقلاب اسلامي باشند چون عزت و اقتدار امروز ايران و كشور ما مديون جانفشاني هاي جانبازان و ايثارگران است.
فرماندار مهريز خاطر نشان كرد: بايد ضمن رسيدگي به وضعيت جانبازان و حل و فصل نيازها و مطالبات آنها همواره از خانواده هاي شهيدان و جامعه بزرگ ايثارگري قدرداني كرد كه يك وظيفه مهم محسوب مي شود.
رستگاري گفت: انجام برنامه هاي رفاهي و فرهنگي و همچنين تكريم جامعه بزرگ ايثارگري يك اصل مهم و هميشگي است كه بايد مردم و مسئولان اجرايي به آن عنايت داشته باشند.
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز، فرماندار و برخي ازمسئولان شهرستان مهريز با سه تن از جانبازان سر افراز دفاع مقدس ديدار و گفت و گو كردند.
در اين ديدارها ، مسئول دفتر امام جمعه به همراه مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران و ناحيه مقاومت بسيج شهرستان در راستاي اجراي طرح سپاس از علمداران حماسه ضمن حضور در منزل جانبازان عبادي فر، طباطبايي و ميربلوك از صبر و مقاومت آنها قدرداني نمودند.
مسئولان اجرايي مهريز ضمن تقدير از شجاعت هاي خالصانه شهدا و ايثارگران در زمان دفاع مقدس بر تلاش براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و رفع مشكلات اين اقشار تاكيد كردند.
مهريز يكهزار جانباز دارد .
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري شهر يزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@