۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۳۹
کد خبر: 82514116
T T
۰ نفر
معلمان از تاثيرگذارترين افراد درتشويق مردم به شركت در انتخابات هستند

گنبدكاووس - ايرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ويژه گنبدكاووس با تبريك هفته معلم (12 تا 18 ارديبهشت)، معلمان را از تاثير گذارترين افراد در تشويق و ترغيب مردم براي شركت در انتخابات بيان كرد.

به گزارش ايرنا، عبدالقدير كريمي روز سه شنبه در ديدار مدير آموزش و پرورش و تعدادي از معلمان نمونه گنبدكاووس افزود: انتخابات 29 ارديبهشت از حساسيت بالايي درعرصه ملي و بين المللي برخوردار است و مي طلبد همه اقشار جامعه بالاخص فرهنگيان حضوري پرشور در آن داشته باشند.
وي افزود: امروز نگاه دشمنان انقلاب به ميزان مشاركت مردم در انتخابات است كه هرچه اين حضور گسترده تر باشد، اقتدار نظام در نزد جهانيان افزايش مي يابد.
فرماندار ويژه گنبدكاووس همچنين با بيان اينكه آموزش و پرورش از زيرساخت هاي مهم توسعه جامعه است كه تربيت نسل آينده را برعهده دارد، افزود: امروز بايد ازهمه ظرفيت هاي موجود در جهت تحقق اهداف عالي نظام تعليم و تربيت استفاده شود.
وي گفت: زحمات و تلاش هاي معلمان كه دلسوزانه، فرزندان اين مرز و بوم را تعليم و تربيت مي دهند بايستي از سوي همه اقشار جامعه ارج نهاده شود.
به گزارش ايرنا، امام جمعه گنبدكاووس نيز گفت: آموزش و پروش از نهادهاي پر بركت انقلاب اسلامي است و معلمان جايگاه و منزلت بالايي در نزد افكار عمومي دارند.
حجت الاسلام و المسلمين محمود ترابي باتبريك روز معلم، اعياد شعبانيه و تقارن آن با مناسبت هاي ماه ارديبهشت، افزود: معلمان بايد با وجود برخي مسائل و مشكلات اقتصادي، اما جايگاه و منزلت خويش را نزد افكار عمومي حفظ نمايند ضمن اينكه فرهنگ تكريم مقام معلم بايستي در جامعه بيش از پيش نهادينه شود.
به گزارش ايرنا، فرج اله رزاقي معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز گزارشي از برنامه هاي بزرگداشت هفته معلم در اين شهرستان ارائه كرد و گفت: درايام از 44 معلم نمونه شهرستاني و 2 معلم نمونه استاني تجليل مي شود.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفري گنبدكاووس واقع درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز، 3500 فرهنگي شاغل و 2500 فرهنگي بازنشسته دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علي لكزانوري ** انتشار: پري سالارنيا