۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۷
کد خبر: 82516015
T T
۰ نفر
نماينده مردم تهران: انتخابات بايد در فضايي آزادانه با امكانات برابر برگزار شود

اهواز ايرنا - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مردم بايد انتخاباتي آگاهانه و آزادانه را پيدا كنند گفت: انتخابات آتي بايد با امكانات برابر برگزار شود و از فضا سازي هاي مخرب و وعده هاي فريب كارانه و تخريبي جلوگيري شود.

به گزارش ايرنا محمود صادقي شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجويان دانشكده علوم پزشكي اهواز اظهار كرد: در اين دوره از انتخابات مثل دوره هاي گذشته جناح هاي سياسي نماينده هايي را دارند كه از بين 6 كانديداي رياست جمهوري مي توان گرايش هاي گوناگون آنها را مشاهده كرد.
صادقي ادامه داد : احزاب در همه دنيا از حلقه هاي اصلي انتخابات هستند و برنامه مي دهند و متقابلا كانديداها هم لازم است احزاب را حمايت كنند و البته افرادي هم هستند كه بر اساس مشكلات مردم در انتخابات شركت مي كنند و شعار مي دهند تا افكار عمومي را جذب كنند .
وي افزود : در انتخابات سال 92 جليلي و روحاني با روشهاي ديپلماتيك توانستند دولت را از تنشهاي خطرناك بين المللي خارج كنند و مهمترين ثمره سياستهاي دولت يازدهم اعتماد و اطمينان و ايجاد يك فضاي قابل پيش بيني درعرصه اقتصادي و روابط بين الملل است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: درسياستهاي گذشته تنش بسياري بين اصولگراها وجود داشت هر چند تلاشهاي زيادي صورت گرفته تا اين تنشها كاسته شود اما اين مناقشه ها هنوز تمام نشده است .
صادقي اظهار كرد: در يك ارزيابي در سال 92 مشخص شد كه ما پنج درصد كشور قطر نفت برداشت مي كرديم ولي اكنون با تدبير و برنامه ريزي دولت به اندازه كشور قطر در استحصال نفت رسيده ايم و اين ميزان در سال 96 بالاتر از كشور قطر قرار خواهد رفت.
وي ادامه داد : در دولت يازدهم مشكلات اقتصادي از رشد منفي 6 درصد به رشد مثبت رسيد كه اين رشد زمينه ساز اقتصاد پايدار در كشور شد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: مشكلات كشور با مشاركت مردم قابل حل مي باشد و با خط كشي كردن و اعمال فشار و امنيتي كردن فضا ، مشكلات حل نخواهد شد به همين دليل مشكلات بايد به صورت ساختاري حل شود تا به يك شرايط با ثبات در اقتصاد برسيم .
صادقي با بيان اينكه نظام بانكي كشور نياز به استقلال دارد گفت: نظام بانكي كشور از مشكلات فراواني بر خوردار است و نياز به استقلال كامل دارد ولي اكنون استقلال آن مخدوش شده است.
اين برنامه با همت انجمن اسلامي دانشجويي، انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره) و انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه علوم پزشكي اهواز برگزار شد.
7165/6064
خبرنگار: حميدرضاترابي فرد **انتشار دهنده: محسن بهاروند