۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۸
کد خبر: 82526194
T T
۰ نفر
سربازان گمنام امام زمان (عج) ركن مستحكم دفاع از ارزش هاي انقلاب هستند

اروميه- ايرنا- استاندار آذربايجان غربي با صدور پيامي، سربازان گمنام امام زمان (عج) را ركن مستحكم دفاع از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي عنوان كرد.

به گزارش ايرنا قربانعلي سعادت در اين پيام آورده است: نيمه شعبان 'روز شكفتن آخرين غنچه زيباي بوستان فاطمي' و فرخنده ترين روز خلقت است؛ سلام‌ بر مهدي موعود خورشيد جان ها و اميد انسان ها كه با آمدنش اميد به برپايي عدل و داد در دل و جان شيفتگان عدالت، حياتي دوباره خواهد يافت.
همچنين در اين پيام آمده است: اكنون كه جهان بيش از هر زمان ديگري در تب انتظار يگانه منجي خود مي سوزد و انسانيت، ظهور پرچمدار حكومتي فراگير و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت براي پا‌بوسي قدمش لحظه شماري مي‌كند، بر ماست كه در عصر غيبت، با انتظار فرج كه از برترين عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمينه‌ساز حكومت جهاني حضرتش باشيم و از پيشگاه حق تعالي ظهورش را طلب كنيم.
استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اينكه در نظام جمهوري اسلامي، سالروز اين ميلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاري شده، اضافه كرده است: اين نامگذاري به حق شايسته اين دلاوران و اركان مستحكم و شكست ناپذير نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي است.
سعادت با تبريك سالروز ميلاد مسعود‌ يگانه‌ منجي عالم بشريت‌، حضرت ولي‌عصر (ارواحنا له الفداه) به همه مسلمانان جهان و منتظران ظهور آورده است: از درگاه خداوند متعال، تعجيل در فرج مبارك آن حضرت و همچنين توفيق درك محضرش و خدمتگزاري در عصر ظهور ايشان را براي همه محبان و شيعيان اهل بيت (عليهم السلام) مسئلت مي كنم.
به گزارش ايرنا، امروز /جمعه/ پانزدهم شعبان سالروز ميلاد حضرت مهدي (عج) است.
حضرت امام زمان (عج) در نيمه شعبان سال 255 هجري قمري در سامراي عراق به دنيا آمدند.
8137/3072 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي