۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
کد خبر: 82526673
T T
۰ نفر
امام جمعه خرمشهر:نامزدهاي انتخابات از دادن وعده دروغ بپرهيزند

خرمشهر - ايرنا - امام جمعه خرمشهر از كانديداهاي انتخاباتي خواست، از دادن وعده هاي دروغين به مردم اجتناب كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيدعبدالنبي موسوي فر در آيين عبادي سياسي جمعه اين هفته در مسجد جامع خرمشهر با بيان اينكه نامزدهاي انتخاباتي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي از افترا، توهين، تخريب همديگر اجتناب كنند، گفت: نامزدهاي انتخاباتي با دادن وعده هاي دروغين و عوامفريبي مردم را دلسرد نكنند.
وي اظهار داشت: به تعبير مقام معظم رهبري انتخابات مي تواند مايه انهدام و آبرو ريزي كشور شود و ضعف و ستي و مشكلات متعدد ايجاد كند و اگر مردم و مسئولان و نامزدهاي انتخاباتي با نظم در انتخابات شركت كرده و قوانين و مقررات اسلامي را رعايت كنند مايه عزت و سربلندي نظام مقدس اسلامي خواهد شد.
خطيب جمعه خرمشهر تصريح كرد:عوامفريبي و بد اخلاقي و حرف هايي كه دشمن را شاد كند مسلما در يك نگاه ضرر و زيان را جامعه اسلامي مي بيند.
وي بر شناسايي و انتخاب افراد توانمند تاكيد كرد و گفت: سعي كنيم يك مدير لايق با مديريت جهادي كه بتواند مشكلات كشور را حل كند، انتخاب كنيم.
امام جمعه خرمشهر، ساده زيستي، عدالت اجتماعي را از محورهاي زندگي مقام معظم رهبري دانست و گفت: مقام معظم رهبري بيشترين تاثيرگذاري در عرصه هاي گوناگون حوزه اقتصادي، فرهنگي، آسيب هاي اجتماعي و مسايل سياسي در 30 سال گذشته داشته اند.
حجت الاسلام موسوي فر افزود: هيچ كسي به اندازه مقام معظم رهبري از وضع مردم آگاه نيست و حداقل 18 مجموعه اطلاعات كامل و جامع از وضعيت مردم دارد و در ساليان متمادي به مسئولان در خصوص رعايت عدالت اجتماعي تذكر داده است.
وي تنها راه برون رفت از مشكلات كشور را اجراي قانون اقتصاد مقاومتي عنوان كرد و گفت:به تعبير مقام معظم رهبري واردات كالاهاي ضروري به كشور حرام است و ايشان به طور مكرر براي جلوگيري از فعاليت باندهاي قاچاق، گراني، تورم و مسايل اقتصادي به مسئولان تذكر داده است.
حجت الاسلام موسوي فر در ادامه سخنانش گفت:تامين معيشت مردم و رونق اقتصاد و رفع آسيب هاي اجتماعياز راهبردهايي است كه كانديداهاي رياست جمهوري بايد به آن توجه ويژه كنند.
وي اظهار داشت:هدف بلند مدت دشمن براندازي نظام است و دشمن نيز به دنبال تغيير رفتار مسئولان و بخشي از مردم است و در واقع تفاوتي بين تغيير رفتار و يا براندازي نظام نيست.
7100/6125 خبرنگار : كميله حجازي ** انتشار دهنده:سيدبهادر حسيني