۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 82531814
T T
۰ نفر

ستادهاي قاليباف در مازندران براي رئيسي فعال شدند

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 82531814
ستادهاي قاليباف در مازندران براي رئيسي فعال شدند

ساري- ايرنا- در پي انصراف محمد باقر قاليباف از نامزدي رياست جمهوري صبح امروز سه شنبه روساي ستاد هاي قاليباف و رئيسي در مازندران با برگزاري گردهمايي در ساري بر لزوم داير بودن و تبليغ كردن ستادهاي قاليباف به نفع حجت الاسلام رئيسي تاكيد كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،در اين گردهمايي كه اعضاي جمنا ( جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي ) استان مازندران نيز حضور داشته اند ،اعلام شد كه تمام ستادهاي قاليباف فقط با تغيير عكس به آقاي رئيسي با قوت به كارش ادامه مي دهند.
سيد محمود نبويان رئيس ستاد رئيسي در مازندران در اين گردهمايي با بيان اينكه هيچ كس زير نظر كسي نيست و همه اعضاي ستاد و هواداران آقاي قاليباف از نيروهاي ارزشي نظام هستند ، گفت: در اين مرحله حساس فقط مي خواهيم با اتحاد و وحدت رئيس دولت فعلي را تغيير بدهيم.
وي با بيان اينكه دولت كرامت و كارآمدي فصل مشترك آقايان رئيسي و قاليباف است، تصريح كرد: امروز چيزي عوض نشده و فقط تابلو و عكس در ستادهاي آقاي قاليباف به نفع رئيسي تغيير كرد.
وي با بيان اينكه انشاءالله دولت پر هزينه ، غير ارزشي و غير انقلابي يازدهم را عوض خواهيم كرد، بيان داشت: امروز بايد تبليغ چهره به چهره را انجام بدهيم.
رئيس ستاد رئيسي در استان مازندران به وجود تحليل بازگشت هواداران قاليباف به روحاني درجامعه اشاره كرد و بيان داشت: اين تحليل غلط و دروغ است و ما نبايد اجازه بدهيم تا آراي هواداران قاليباف درسبد روحاني ريخته شود.
حجت الاسلام نصيرالدين يعقوبي رئيس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي ( جمنا) در مازندران نيز دراين گردهمايي با بيان اينكه قدرت امروز دولت بايد از نسل گذشته به نسل جديد برسد، گفت: بايد از شيطنت قرار گرفتن آراي قاليباف در سبد روحاني جلوگيري كنيم.
وي افزود: همه بايد با وحدت و اتحاد و با تبليغات چهره به چهره به نفع رئيسي پاي صندوق هاي اخذ راي بياييم و امروز مسئوليت جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي سنگين تر شده است و بايد بيشتر از گذشته در عرصه انتخابات رئيس جمهوري فعاليت كنيم.
به گزاش ايرنا با نزديك شدن به 29 ارديبهشت روز انتخابات ،تبليغات ستادهاي انتخاباتي نامزدها نيز رونق گرفته و سخنراني ها و تجمع هاي مختلف در مقابل اين ستادها به ويژه عصرها و شامگاه در خيابان هاي اصلي شهرهاي مازندران برقرار است.
در مازندران 2 ميليون و 242 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند و در آخرين انتخابات كشور كه مربوط به دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بود حدود 83 درصد از واجدين شرايط شركت كردند.
در انتخابات يازدهمين دوره رئيس جمهوري در خرداد سال 92 حدود يك ميليون و 800 هزار واجد شرايط راي پاي صندوق هاي راي حاضر شدند .
خبرنگار: سيد رضا هاشمي كروئي ** انتشار دهنده:سيد محسن حسن نيا
/1899/6990