مشاركت مردم در انتخابات تضمین كننده بقای نظام و انقلاب اسلامی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همه تاكید رهبری به مشاركت حداكثری مردم در صحنه انتخابات است چون مشاركت مردم و حضور آنان در انتخابات تضمین كننده بقای نظام و انقلاب است و منافع ایران اسلامی را در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی تامین می كند.

سرتیپ مجید شجاع روز جمعه در حاشیه آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیرجند افزود: فرمایش مقام معظم رهبری و تاكید ایشان همیشه بر این بود كه مردم برای رقم زدن یك حماسه سیاسی بزرگ دیگر در كتاب زرین نظام انقلاب، همه در انتخابات شركت كنند.
وی با بیان اینكه مردم استقبال بسیار خوبی به این موضوع دارند، گفت: همه تلاش ما این است كه مردم از یك امنیت بسیار خوب در انتخابات برخوردار شوند تا با حضور و مشاركت حداكثری به ندای ولی امر مسلمین لبیك بگویند.
به گزارش ایرنا، سردار شجاع اظهار كرد: نیروی انتظامی با همه توان و قدرت از ماه ها پیش در پی برگزاری مقدمات انتخابات بوده است.
وی ادامه داد: امروز سه هزار نفر از نیروهای انتظامی استان كار حفاظت و تامین امنیت را در پای صندوق های های اخذ رای و سایر نقاط دیگر در استان به عهده گرفتند و انجام خواهند داد تا مردم به موقع رای خود را به صندوق بیندازند.
وی یادآور شد: خراسان جنوبی از سال های گذشته و تجربه انتخابات های دیگر نشان داد، مردم پای نظام و انقلاب هستند و جزو بالاترین میزان مشاركت ها در كل كشور را دارا بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه كرد: مسئولان امسال نیز تلاش دارند مشاركت مردم در انتخابات به میزان بسیار بالایی مانند سال های گذشته رقم بخورد.
شجاع گفت: پیش بینی می شود درصد مشاركت مردم پای صندوق های رای بسیار خوب باشد و از این طریق نشان می دهند پای نظام، آرمان های امام راحل و اهدافی كه شهدا به دنبال آن بودند و خون شان ریخته شد، هستند.
فرماندار بیرجند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 205 شعبه برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده كه 92 شعبه در شهر بیرجند فعال است كه آرای مربوط به انتخابات شورای شهر الكترونیكی انجام می شود.
علی ناصری افزود: 113 شعبه رای به روستاهای بیرجند اختصاص دارد كه از این تعداد 28 شعبه ثابت و 85 شعبه سیار است.
وی اظهار كرد: در شهر بیرجند 74 شعبه رای گیری ثابت و هشت شعبه سیار در نظر گرفته شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
كانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشكورجیری