۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳
کد خبر: 82543571
T T
۰ نفر

ايجاد استوري هاي مشترك، قابليت جديد اسنپ چت

۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳
کد خبر: 82543571
ايجاد استوري هاي مشترك، قابليت جديد اسنپ چت

تهران-ايرنا- براي برنامه اسنپ چت خصيصه جديدي معرفي شده است كه به كاربران اجازه مي دهد يك استوري كاملا جديد درست كنند و در نتيجه، چند كاربر مي توانند تصاوير و ويديوهاي خود را در يك استوري اضافه كنند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمي ايرنا از روزنامه ديلي ميل، ضميمه اخير اين اپ كه 'كاستوم استوريز' (Custom Stories) نام دارد ، كاربران را قادر مي سازد تا براي يك رويداد گروهي با انتخاب افرادي كه مي توانند اين رويداد را مشاهده كنند مجموعه اي از استوري ها بسازند و تصاوير و استوري هاي خود را به اين استوري اضافه كنند.
اين خصيصه جديد، اسنپ چت را در رقابت روزافزون آن با فيس بوك جلو مي اندازد.
براي راه اندازي يك استوري گروهي، كاربران ابتدا گزينه 'ايجاد استوري' را انتخاب و نامگذاري مي كنند و سپس افراد را از فهرست دوستان خود كه اجازه مشاهده اين استوري را دارند، انتخاب كرده و در آخر ويديوها و تصاوير مورد نظر خود را به اين استوري اضافه مي كنند.
براي استوري هايي كه به يك مكان خاص مرتبط هستند، فردي كه اين استوري را ايجاد كرده است، ابتدا يك محدوده جغرافيايي تعيين مي كند و تنها افرادي كه در شعاع اين محدوده قرار مي گيرند، مي توانند تصاوير و فيلم هاي به اشتراك گذاشته شده را مشاهده كنند.
علمي**2038**
مترجم: درنا محمديان* انتشار: زهره محتشمي پور
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
https://telegram.me
۰ نفر