۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸
کد خبر: 82546131
T T
۰ نفر
60معلم برتر دوره ابتدايي در جشنواره الگوي تدريس برتر تجليل شدند

بندرعباس- ايرنا - معاون آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان اظهاركرد: 60 معلم برگزيده جشنواره الگوي تدريس برتر دوره ابتدايي در بخش كارشناسان، مديران، معاونان، آموزگاران و دانشجويان رشته علوم تربيتي دانشگاه فرهنگيان استان تجليل شدند.

به گزارش ايرنا، ايرج بيت اللهي شنبه در مراسم تجليل از معلمان برگزيده افزود: جشنواره الگوي تدريس شامل 2 بخش تدريس و مقاله نويسي بود كه در اين جشنواره از 18 تجربه برتر فرهنگيان هم تجليل شد.
وي بيان داشت: يكي از سياست هاي اجرايي آموزش و پرورش هرمزگان در دوره ابتدايي، گسترش جشنواره هاي علمي آموزشي است كه به طور قطع نتيجه آن در تحقق اهداف سند تحول بنيادين موثر است.
معاون آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان اظهاركرد: ارتقاء صلاحيت هاي حرفه اي معلمان و دست يابي به الگوهاي عملي مناسب تدريس از مهم ترين راهبردهاي آموزشي در دوره ابتدايي است كه پيشرفت اين دوره با وجود تغيير كتاب هاي درسي، معلمان جديدالاستخدام و دانش آموخته دانشگاه فرهنگيان در سايه تقويت صلاحيت هاي حرفه اي معلمان از طريق يك الگوي تدريس مناسب با استفاده از روش هاي جديد قابل تحقق است.
وي ادامه داد: انتقال تجربه هاي ارزنده معلمان توانمند با ارتباط سايرعلوم تدريس ازجمله علوم تربيتي و آموزشي روانشناسي عمومي و اجتماعي و رشد در اجراي تدريس تاثير بسزايي دارد و به عنوان يك راهبرد در متن برنامه هاي آموزشي آموزش و پرورش استان است.
بيت اللهي اظهاركرد: رويكرد تحولگراي آموزش و پرورش هرمزگان در بخش آموزشي، تكيه بر دانش روز و بهره گيري از تجربه هاي برتر آموزشي است كه با وجود تيم كارآمد و صاحب تجربه در اداره تكنولوژي و گروه هاي آموزشي ابتدايي و حوزه ستادي آموزش ابتدايي در اداره كل توانسته به اهداف مهمي در اين حوزه از جمله ارتقاء شاخص هاي آموزشي در دوره ابتدايي دست پيدا كنيم.
7195/6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده: خليل تنيده