۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵
کد خبر: 82548658
T T
۰ نفر
آتش سوزي در پاركينگ يك مجتمع مسكوني در محله 13 آبان تهران/نجات 20 نفر توسط آتش نشانان

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: بر اثر آتش سوزي در پاركينگ يك مجتمع مسكوني آتش نشانان با حضور به موقع حدود 20 زن و مرد را از اين ساختمان به سلامت خارج كردند.

سيدجلال ملكي عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 15:24 امروز حادثه آتش سوزي در يك مجتمع مسكوني درمحله 13 آبان به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ايستگاه آتش نشاني به همراه بالابر هيدروليكي، تشك نجات و خودرو تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.
وي بيان كرد: در پاركينگ يك ساختمان 4 طبقه 28 واحدي مقدار زيادي مواد ضايعاتي وجود داشت كه اين مواد قابل اشتعال دچار آتش سوزي شد.
ملكي با بيان اينكه آتش به خودروهاي پارك شده سرايت پيدا نكرد، بيان داشت: آتش كاملا شعله ور و در حال سرايت به خودروها بود كه با تلاش آتش نشانان اين حريق به خودروها سرايت نكرد.
وي با بيان اينكه دود زيادي طبقات اين مجتمع مسكوني را فرا گرفته بود يادآورشد: تعدادي از ساكنان در بالاي پشت بام و تعدادي ديگر در پشت پنجره ها ازآتش نشانان تقاضاي كمك مي كردند كه بلافاصله آتش نشانان با استفاده از بالابرهاي هيدروليكي و دستي حدود 20 زن و مرد را به سلامت خارج كردند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري تهران گفت: تعدادي از اين افراد دچار دود زدگي جزيي شده بودند كه عوامل اورژانس در محل اقدامات درماني را انجام داد و آتش نشانان هم اكنون مشغول عمليات تخليه دود هستند.
به گفته وي اين حادثه آتش سوزي بدون تلفات جاني مهار شد.
خبرنگار: سيد جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243/1724/1348
۰ نفر