۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
کد خبر: 82552594
T T
۰ نفر
مشاركت 70 درصدي مردم ايران در انتخابات معجزه سياسي قرن است

دزفول - ايرنا - امام جمعه موقت دزفول ضمن تقدير از حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت:مشاركت 70درصدي مردم ايران در انتخابات معجزه سياسي قرن 21 بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام عبدالحسين خسروپناه در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه دزفول در مصلاي امام علي (ع) افزود:انتخابات در كمال امنيت و با حضور حداكثري مردم برگزارشد كه در هيچ نقطه جهان از ليبرال ترين كشورها تا دموكرات ترين كشورها چنين حضوري مشاهده نشده است.
وي ضمن تقدير از نيروهاي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) كه امنيت انتخابات را بر عهده داشتند گفت:اكنون از رئيس جمهوري منتخب انتظار مي رود به دغدغه هاي مردم از جمله اشتغال ،مبارزه با فساد و توجه به محرومان رسيدگي كند زيرا مردم به شدت از فساد اداري ،بيكاري و بي عدالتي مي نالند .
وي همچنين از مسئولان شهري دزفول خواست با راه اندازي كارخانه هايي در شهرستان ، بخش كشاورزي را حمايت كنند تا به محصولات كشاورزي آسيب نرسد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش ديگري از خطبه هاي اين هفته نمازجمعه با تسليت سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار انقلاب اسلامي افزود:توحيد و ولايت مبناي خط امام خميني (ره) است و شاخص هاي خط امام نيز استقلال،اسلاميت،اعتماد به مردم و جمهوريت نظام ،استكبار ستيزي و توجه به محرومان است .
حجت الاسلام خسروپناه پيروزي انقلاب تحت رهبري امام خميني(ره) را يك نعمت ارزشمند دانست و گفت:مقام معظم رهبري نيز قبل و بعد از ارتحال امام(ره) كليه شاخصه هاي خط امام را داشتند و ذره اي از خط امام فاصله نگرفتند.
امام جمعه موقت دزفول در بخش پاياني خطبه هاي اين هفته نمازجمعه دزفول به شكست ترامپ در منطقه اشاره كرد و گفت:ترامپ با هدف شوراندن كشورهاي عربي عليه ايران به عربستان سفر كرد و قرارداد ميلياردي نظامي امضا كرد ولي بلافاصله اختلاف قطر و عربستان تشديد شد و اختلافات شدت گرفت.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي** انتشار:محمدعلي فريدپناه