۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
کد خبر: 82552613
T T
۰ نفر
اعتقاد به مردم شاخص مكتب سياسي امام راحل (ره) است

انديمشك-ايرنا-امام جمعه انديمشك اعتقاد به ارزش هاي الهي در بين ملت ايران اسلامي را يك نقطه عطف دانست و گفت: امام راحل (ره) در مسير انقلاب اسلامي و مكتب سياسي خود به ملت مسلمان و حماسه ساز اعتماد داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه انديمشك ضمن تسليت سالروز رحلت جانسوز بنيانگذار انقلاب اسلامي افزود:درهم تنيدگي سياست و معنويت،اعتقاد و اعتماد به نقش مردم،نگاه جهاني مكتب امام (ره)،نقش ولايت فقيه در مهندسي نظام اسلامي ، عدالت اجتماعي ،استكبارستيزي ،دفاع از محرومان و مبارزه با هرگونه فساد از شاخص هاي مكتب حضرت امام راحل (ره) بود.
وي گفت:امام خميني (ره) معتقد بود اسلام مكتب انسان سازي است و براي نجات بشر آمده كه در اين راه ايشان براي نهادينه كردن ارزش هاي اسلامي در كشور زحمات فراوان كشيد.
وي با تشريح افكار و انديشه هاي امام راحل (ره) افزود:براي پيروي از انديشه هاي والاي امام راحل و پربارتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامي بايد افكار اين شخصيت والا شناخته و براي نسل هاي جديد معرفي شود.
امام جمعه انديمشك در بخش ديگري با اشاره به قيام 15 خرداد گفت:قيام 15 خرداد 42 آغاز قيام مرجعيت مردم مي باشد و اين قيام نشان داد نفس رهبر و پيروزي مردم با توفيقات الهي عجين شده بود.
حجت الاسلام خدامي در بخش ديگري با اشاره به منويات مقام معظم رهبري افزود:حكومت نالايق سعودي و امثال آن كه با دشمنان هم هدف هستند محكوم به فنا و زوال مي باشند.
وي اضافه كرد:مسئولان كشور بايد در دفاع از مباني اسلامي صريح و قاطع باشند.
وي گفت:عقب ماندگي كشور در باب فرهنگ قرآني بايد جبران شود ضمن اينكه از ابزار رسانه اي در اين راستا بهره گرفته شود.
امام جمعه انديمشك با تاكيد بر لزوم هوشياري آحاد جامعه گفت:دشمنان به دنبال تحميل فرهنگ خود به جامعه اسلامي هستند و براي اين موضوع از تمام توان و ابزار استفاده مي كنند.
وي اظهار كرد:فرهنگي كه دشمنان در جامعه اسلامي رواج بدهند از اسلحه ابرقدرتها نيز بدتر و خطرناك تر است.
وي از محمد بگري آتش نشان فداكار انديمشكي كه با ايثاربراي نجات جان ديگران جان خود را فدا كرد تجليل نمود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار:محمدعلي فريدپناه