۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82552776
T T
۰ نفر

خوزستان 36 شهيد قرآني دارد

۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82552776
خوزستان 36 شهيد قرآني دارد

اهواز- ايرنا- مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان گفت : اين استان داراي 36 شهيد قرآني فعال در حوزه هاي حفظ ، قرائت و صوت قرآني مي باشد كه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسيدند.

عبدالرضا فرجيان جمعه درحاشيه يازدهمين نمايشگاه قرآن كريم در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: يازدهمين نمايشگاه قرآن ، عترت و مسجد امسال پرشور تر از سال هاي گذشته برگزار شده كه با هدف ارزش گذاري ترويج قرآن كريم و فرهنگ ايثار و شهادت بر پا شده است.
فرجيان ادامه داد: بنياد شهيد و امورايثارگران به عنوان دبيرخانه شوراي فرهنگ ايثار و شهادت داراي دو غرفه بسيار تاثير گذار در باب معرفي شهداي خوزستان دارد كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل مشغول به قرآن خواني و آموزش قرآن درسنگرهاي جنگ بوده اند .
وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي منا افزود: خوزستان با داشتن هفت شهيد والا مقام فاجعه منا ، تصاوير اين شهدا را در غرفه ابتداي نمايشگاه به نمايش گذاشته است.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان بيان كرد: بنياد شهيد در راستاي فعاليت هاي فرهنگي حضور فعال خود را در نمايشگاه نشان داده است.
فرجيان برنامه نمايشگاه قرآن را در اين ايام عنوان كرد و گفت: برنامه‌هاي اين غرفه شامل ارائه پژوهش‌هاي قرآني خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر،دعوت از خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر و بازديد از غرفه بنياد شهيد ، تفآل به وصيت‌نامه شهدا و رونمايي از قرآن دست نويس دانش آموزي دبستان شهيد صمدي يك كارون را از جمله فعاليتهاي فرهنگي اعلام كرد.
به مناسبت فرارسيدن ماه بهار قرآن، يازدهمين نمايشگاه قرآن از تاريخ 10 تا 20 خردادماه همزمان با 5 تا 15 ماه مبارك رمضان در موزه معاصر اهواز واقع در جاده ساحلي شرقي برپا شده است.
7165/6064
خبرنگار: حميدرضا ترابي فرد ** انتشار دهنده: محسن بهاروند