۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
کد خبر: 82555538
T T
۰ نفر

2 كشته و سه زخمي بر اثر سقوط خودرو به دره در انديكا

۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
کد خبر: 82555538
2 كشته و سه زخمي بر اثر سقوط خودرو به دره در انديكا

اهواز - ايرنا - رئيس روابط عمومي جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: بر اثر واژگوني خودروي پيكان در جاده سخت گذر 'دلا' در انديكا و سقوط آن به دره 2 نفر كشته و سه نفر ديگر زخمي شدند.

مجتبي طحان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: اين حادثه شامگاه دوشنبه در شيب جاده دلا در انديكا به وقوع پيوست.
وي افزود: با اعلام حادثه به مركز كنترل هماهنگي عمليات امداد و نجات جمعيت هلال احمر خوزستان، سه نجاتگر، يك دستگاه خودروي نجات و يك دستگاه خودروي آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وي گفت: يكي از مصدومان حادثه در محل مداوا و 2 مصدوم ديگر توسط امدادگران جمعيت هلال احمر و اورژانس به مركز درماني اعزام شدند.
طحان با هشدار به افراد و رانندگاني كه قصد سفر به مناطق سخت گذر و كوهستاني را دارند، تأكيد كرد: كساني كه به قصد گردش به مناطق كوهستاني مي روند بايد حتما تجهيزات ايمني ضروري را به همراه و با مكان سفر و خطرات احتمالي آن آشنايي كافي داشته باشند.
شهرستان انديكا در شمال شرقي خوزستان قرار دارد. از شمال غرب به لالي از جانب شمال به سردشت دزفول از طرف شمال و شمال شرق به استان چهارمحال و بختياري از مشرق به ايذه و از جنوب به مسجدسليمان محدود مي‌شود. مركز آن شهر قلعه خواجه است.
7158 /6037
خبرنگار: زينب فرحاني ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي