۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱:۱۴
کد خبر: 82557657
T T
۰ نفر
كشف 206 كيلوگرم انواع مواد مخدر در انديمشك طي امسال

انديمشك - ايرنا - فرمانده انتظامي انديمشك گفت: از ابتداي امسال تاكنون 206 كيلوگرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان كشف شده است كه نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزايش دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سرهنگ محمد عزيزي روز چهارشنبه در نشست شوراي مبارزه با مواد مخدر انديمشك افزود:حدود 170 كيلوگرم از مواد مخدر كشف شده در اين شهرستان در سطح مناطق شهري كشف و ضبط شده است.
وي اظهار كرد:امسال 98 نفر دستگيري در زمينه خريد و فروش مواد مخدر داشته ايم اين در حالي است كه پارسال در مدت زمان مشابه 62 نفر دستگير شده بودند.
فرمانده انتظامي شهرستان انديمشك گفت:طرح هاي پاكسازي خوبي در سطح شهرستان اجرا شده كه اين طرح ها با مشاركت دستگاههاي امنيتي موجب ناامني براي قاچاقجيان و خرده فروشان مواد مخدر شده است.
دادستان انديمشك هم گفت: جمع آوري معتادان خياباني بايد برنامه ريزي و با قاطعيت انجام شود.
صادق جعفري چگني با قدرداني از تلاش هاي انجام شده در اين خصوص افزود:اين افراد با حضور در سطح شهر موجب ايجاد ناهنجاري هاي متعدد مي شودند.
پيمان جهانگيري فرماندار انديمشك نيز مبارزه با پديده شوم اعتياد و توزيع مواد مخدر را نيازمند اجراي برنامه هاي اثر گذار دانست و گفت:مبارزه با مواد مخدر بايد اجتماعي شود تا با مشاركت عمومي مردم در كنار دستگاههاي ذيربط به نتايج مطلوب دست پيدا كنيم.
وي گفت:اجراي طرح هاي مختلف در حوزه مبارزه با مواد مخدر در انديمشك موجب كاهش 15 درصدي جرائم شده است.
وي اظهار كرد:عبور جاده ترانزيتي از انديمشك يك چالش در زمينه تردد قاچاقچيان است كه پليس مواد مخدر با همكاري دستگاههاي امنيتي تاكنون در اين زمينه كارهاي ارزنده اي انجام داده است.
جهانگيري گفت:عبور جاده ترانزيتي و حلقه اتصال سه استان، موجب افزايش آسيب ها در اين شهرستان شده است.
7281/6068
خبرنگار :زهرا دهقان-انتشار:محمدعلي فريدپناه