۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۳
کد خبر: 82558509
T T
۰ نفر

مهدي زبيدي با پارس جنوبي به توافق رسيد

۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۳
کد خبر: 82558509
مهدي زبيدي با پارس جنوبي به توافق رسيد

اهواز _ ايرنا _ مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طي مذاكراتي كه در چند روز اخير با پارس جنوبي جم داشتم براي حضور در اين تيم به توافق رسيدم.

مهدي زبيدي پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: بر اساس مذاكراتي كه با مسئولان باشگاه پارس جنوبي داشتم به مدت يك فصل با اين تيم به توافق رسيدم و در چند روز آينده قرارداد رسمي امضا مي كنم.
مهاجم سوسنگردي آبي پوشان خوزستاني افزود: من دوست داشتم براي تيم هاي خوزستان به ميدان بروم اما شرايط به گونه اي رقم خورد كه حضورم ديگر در استقلال خوزستان منتفي است و در فصل آينده براي پارس جنوبي بازي خواهم كرد.
وي در پاسخ به مخالفت مديركل ورزش و جوانان استان با جدايي وي از تيم واظهارات وي درباره توافق با بازيكنان استقلال خوزستان، گفت: چگونه و به چه شكل مي خواهند بازيكن را حفظ كنند وقتي باشگاه پول ندارد چگونه مي توان بازي كرد مگر ما چيزي كمتر از بازيكنان ديگر تيم ها داريم.
زبيدي ادامه داد: با مديرعامل و سرپرست تيم تماس مي گيريم كه حق و حقوق خود را دريافت كنيم اما كسي پاسخگو نيست جاي تاسف دارد اما بايد بگويم كه من هنوز 26 درصد از ميزان مبلغ قرارداد دو فصل خود را دريافت نكردم اين درحالي بود كه ما قهرماني ليگ ايران را براي باشگاه به ارمغان آورديم.
وي با اظهار ناراحتي از مسولان باشگاه استقلال خوزستان گفت: در تمام باشگاه هاي حرفه اي هزينه عمل جراحي بازيكنان بر عهده باشگاه مي باشد اما دو فصل قبل وقتي مصدوم شدم تمام هزينه هاي جراحي كه بر روي پايم انجام شد بر عهده خودم بود. در كل شرايط طوري است كه ادامه كار در استقلال غير ممكن است.
مهاجم تيم استقلال خوزستان در پاسخ به اين پرسش كه قراردادتان با تيم يك فصل ديگر ادامه دارد و مسولان جديد باشگاه خواهان به كارگيري شما هستند آيا مي توانيد از تيم جدا شويد افزود: با توجه به اين كه با پارس جنوبي جم به توافق رسيدم و از طرفي ماندن در تيم استقلال سخت است قراردادم را به صورت يكطرفه با باشگاه استقلال خوزستان فسخ مي كنم.
وي ادامه داد: وقتي وارد باشگاه مي شويم اصلا كسي نيست كه به فكر ما باشد با اين اوصاف شما بوديد چه مي كرديد؟ بازيكنان استقلال خوزستان در طي اين دو فصل زحمات بسياري براي تيم كشيدند و به عشق مردم استان از جان مايه گذاشتند اما در نهايت هيچ تاثيري نداشت. من دوست دارم در خوزستان و در كنار همشهري هاي خودم بازي كنم اما به اين شرط كه ابتدا باشگاه استقلال خوزستان بدهي هاي قبلي ام را تسويه كند و مبلغ قراردادم براي اين فصل براي من قابل قبول باشد.
زبيدي در پاسخ به اين پرسش كه با وجود جدايي سرمربي و بسياري از بازيكنان كليدي تيم استقلال خوزستان آيا اين تيم در ليگ فصل بعد دوام خواهد آورد، افزود: در اين خصوص حرفي ندارم اما همين قدر مي گويم كه اگر به اين تيم رسيدگي مي كردند و جلوي مشكلات را مي گرفتند اين تيم با بازيكناني كه در اختيار داشت براي چند فصل جزو مدعيان ليگ بود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشته و آيا براي حضور در تيم فولاد خوزستان با،شما صحبتي شده، افزود: براي اين فصل از 4 تيم ليگ برتري پيشنهاد داشتم كه با بررسي هاي لازم تيم پارس جنوبي را انتخاب كردم و بسيار خوش بين هستم و از تيم فولاد نيز پيشنهادي نداشتم.
مهاجم تيم استقلال خوزستان در پايان گفت: از تمامي هواداران كه در طول اين چند سال از من حمايت كردند صميمانه تشكر مي كنم و باز هم مي گويم با شرايطي كه در تيم استقلال خوزستان وجود دارد مجبور شدم كه از اين تيم جدا شوم وگرنه من عاشق بازي در خوزستان بودم.
6002 خبرنگار: محمد شاكري **انتشاردهنده : كبري آقازري