۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82565804
T T
۰ نفر

كشف جسد پيرمرد 75 ساله در زرينه رود مياندوآب

۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82565804
كشف جسد پيرمرد 75 ساله در زرينه رود مياندوآب

مهاباد- ايرنا- جسد پيرمرد 75 ساله شامگاه چهارشنبه از رودخانه زرينه رود در مياندوآب كشف شد.

رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مياندوآب روز پنجشنبه با تائيد اين خبر و در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: در پي كسب اطلاع از طريق سامانه 125 مبني بر غرق شدن يك پيرمرد در زرينه رود، ماموران اين سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
يادگار لندنيان افزود: پيرمرد غرق شده كه 'محمدعلي واحدي' نام دارد در روبروي پارك ملت قصد عبور از رودخانه زرينه رود را داشت كه در رودخانه سقوط كرده و در رودخانه غرق شد.
وي اظهار كرد: جسد فرد جان باخته، توسط امدادگران آتش نشاني از آب بيرون كشيده شد.
لندنيان گفت: نبود قايق نجات و لباس غواصي يكي از مشكلات اصلي اين سازمان است كه به علت محدوديت مالي از تامين آن در مضيقه قرار داريم و به رغم اين كه بارها از مسئولان آن را پيگيري كرده ايم منتج به نتيجه نشده و اميد است از اين پس نيز در اين خصوص از ما حمايت كنند.
رئيس سازمان آتش نشاني مياندوآب به شهروندان توصيه كرد با توجه به فرا رسيدن فصل شنا، شهروندان از شنا در رودخانه ها به ويژه مناطق شنا ممنوع خودداري كنند.
به گزارش ايرنا، رودخانه زرينه رود طولاني ترين رود آذربايجان غربي است كه از كوههاي استان كردستان سرچشمه گرفته و پس از گذشتن از شهرستان هاي شاهين دژ، بوكان و مياندوآب به درياچه اروميه مي ريزد.
طول اين رودخانه 300 كيلومتر بوده و با حوزه آبريز بيش از يك هزار و 100 كيلومتر مربع بخشي از آب درياچه اروميه را تامين مي كند.
‍ شهرستان مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي واقع است و بيش از 277 هزار نفر جمعيت دارد.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirnamahabad@ دريافت كنيد.
3093 ** انتشار دهنده: پيمان پاكزاد