۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۴
کد خبر: 82567273
T T
۰ نفر
تكميل تنها استخر شناي مهريز 10 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد

يزد - ايرنار- رئيس اداره ورزش و جوانان مهريز گفت: براي تكميل استخر شناي اين شهرستان به افزون بر 10 ميليارد ريال اعتبار نياز است .

حسن زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به رغم گذشت 15 سال از ساخت و بهره برداري از تنها استخر شناي مهريز هنوز سونا و جكوزي ندارد.
وي ادامه داد: نداشتن سونا و جكوزي باعث شده هم اكنون در مجموع روزانه حدود 10 الي 15 نفر از استخر استفاده كنند كه به هيچ وجه آمار خوبي نيست.
اين مسئول اظهار داشت: مشكل استخر شناي مهريز بارها به مسئولان امر گزارش شده كه اميدواريم با اختصاص اعتبار لازم بتوان نسبت به ايجاد سونا و جكوزي و فعال سازي آن اقدام كرد.
زارع گفت: از جمعيت 50 هزار نفري مهريز در مجموع حدود يك هزار و 400 نفر در قالب 10 هيات فعال ورزشي در طول سال به فعاليت هاي ورزشي مشغول هستند.
وي افزود: سرانه ورزشي مهريز در شهر و مناطق روستايي اعم از مكان هاي مسقف و روباز در حدود 65 سانتيمتر است و سالانه حدود 120 ميليون ريال براي فعاليت هيات هاي ورزشي مهريز اختصاص مي يابد.
زارع همچنين خواستار مشاركت خيران و حاميان مالي براي تقويت و حمايت ورزش مهريز شد كه داراي ظرفيت هاي بالقوه اي است كه اگر سرمايه گذاري شايسته و به موقع انجام شود قطعا داراي خروجي بسيار خوبي است.
مركز مهريز در 30 كيلومتري يزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@