اعلام آمادگی مردم ومسوولان  ابركوه برای شركت در راهپیمایی روزقدس

یزد- ایرنا- جمعی از شهروندان شهرستان ابركوه با تاكید بر تبعیت از فرامین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برحضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس تاكید كردند .

آنان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس اظهار داشتند: قدس روز همبستگی و همدلی با ملت ستمدیده فلسطین و و روز تجلی عینی وحدت كشورهای اسلامی برای آزادسازی قدس شریف است.
محمد حسین فلاحزاده از شهروندان ابركوهی در این خصوص گفت: روز قدس یادگار معمار بزرگ انقلاب و روز بیعت مجدد مردم با ارزش های انقلاب اسلامی است كه امت روزه دار برای حمایت از ملت فلسطین و محكومیت جنایات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی در این راهپیمایی شركت می كنند.
زینب بابایی یكی دیگر از شهروندان ابركوهی نیز گفت: حمایت از مظلومان تنها تنها فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب كه درس بزرگ ائمه اطهار علیها السلام است و دفاع از ملت فلسطین مصداق عینی دفاع از مظلومان در مقابل ستمگران است.
حجت احمدی از فرهنگیان ابركوه نیز اظهار داشت: روز قدس، روز آگاهی مسلمانان از خطر صهیونیسم بین الملل برای جهان اسلام و ضرورت آگاهی و اتحاد ملت های مسلمان در مقابل این رژیم جعلی است و جهان اسلام به فضل خدا فلسطین را از چنگال غاصبان رها می كنند.
امام جمعه ابركوه نیز در این خصوص به ایرنا گفت: روز جهانی قدس، روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم غاصب اسرائیل است و مسلمانان در راهپیمایی عظیم آخرین جمعه ماه مبارك رمضان خشم و انزجار خود را از مستكبران اعلام دارند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی یادآورشد : روز جهانی قدس نقطه عطفی در جهان اسلام است و دراین روز ادبیات ضد استكباری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است جهان شمولی خود را در حركت های اسلام خواهی مسلمانان جهان به نمایش بگذارد .
فرماندار ابركوه نیز گفت: ملت جهان اسلام برای نابودی اسرائیل غاصب امسال حماسی تر از سالهای گذشته در راهپیمائی باشكوه روز جهانی قدس شركت خواهند كرد.
سیدنبی رسولی افزود : ملت ایران با شوری حماسی همراه با دیگر امت های جهان اسلام در روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهند داد.
حجت الاسلام دشت آبادی رئیس تبلیغات اسلامی ابركوه نیز یادآورشد: موج بیداری اسلامی باعث شده، مسلمانان پرشكوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت كنند و بر موجودیت اسرائیل خط قرمز بكشند.
آقایی بخشدار مركزی ابركوه نیز گفت: روز قدس روز یادآوری مظلومیت انسان هایی است كه در راه دفاع از عقیده، سرزمین و آرمانشان هنوز به خون می غلتند و در این روز مردم با شركت در راهپیمایی، فریاد عدالت خواهی را برای حقوق مردم مظلوم فلسطین سر می دهند و نشان می دهند كه یاور مظلومان هستند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابركوه از ساعت 12 از میدان امام حسین(ع) خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو به طرف مصلی نماز جمعه این شهر و در 11 نقطه شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.
ابركوه با 51 هزار نفر جمعیت در140كیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014 / خبرنگار: كارگر ابرقوئی ** انتشار: كاظم شاملو