امام جمعه مهريز: ملت ايران در روز قدس حماسه آفريني كردند

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: مردم قهرمان ايران امروز با حضور حماسي در راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس بار ديگر حماسه اي ماندگار آفريدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امروز در خطبه هاي نمازجمعه مهريز از حضور گسترده مردم به رغم گرمي هوا بخاطر شركت فعال و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد و افزود: وحدت ملت ايران و امت اسلام مانع توطئه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي و مردم مظلوم فلسطين است.
وي ادامه داد: ملت فهيم ايران و مسلمانان امروز در صفي وحدت و يكدل بار ديگر عزم و اراده قوي خود را براي حمايت و همراهي از مردم ستمديده فلسطين اعلام كردند و نفرت خود را از دشمنان و بخصوص استكبار جهاني نشان دادند.
امام جمعه مهريز گفت: آمريكا و هم پيمانان او همواره به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامي و مردم فلسطين هستند بنابراين راه عزت همان مقاوم و ايستادگي است.
محي الديني گفت: روز قدس تجلي آمادگي امت اسلام و ملت ايران با بهره برداري از تمام ظرفيت ها براي ضربه زدن به كفر و استكبار و رژيم سفاك و كودك كش اسرائيل غاصب است.
وي به روز اطلاع رساني و همچنين به عيد سعيد فطر و مشاركت مردم در عرصه هاي مختلف مورد نياز كشور تاكيد كرد.
همچنين راهپيمايي روز جهاني قدس از ابتداي بلوار ولي عصر (عج) شهرستان مهريز آغاز و تا مسجد جامع ولي عصر (عج) بنحو باشكوهي برگزار شد.
امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» نامگذاري كردند و اين روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه دراين روز همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@