۴ تیر ۱۳۹۶، ۸:۵۴
کد خبر: 82576960
T T
۰ نفر
كشف كالاي قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در ماكو

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: ماموران انتظامي ماكو از يك دستگاه تريلي، كالاي قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال در اين شهرستان كشف و يك نفر متهم دستگير شد.

سردار ناصر اصلاني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي قصد دارد كالاي قاچاق را با استفاده از يك دستگاه تريلي از پلدشت به ماكو انتقال دهد، موضوع به سرعت در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي نامحسوس موفق شدند كاميون مورد نظر را شناسايي و آن را توقيف كنند.
وي اضافه كرد: در بازرسي ماموران از تريلي توقيفي 125 هزار و 932 قلم يراق آلات و پارچه و 19 تن كالاي تزئيني قاچاق كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: طبق اعلام كارشناسان مربوطه ارزش كالاهاي كشف شده چهار ميليارد ريال برآورد شده است.
سردار اصلاني افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و يك دستگاه خودرو توقيف نيز توقيف شده است.
وي اظهار كرد: تشديد مبارزه با قاچاق كالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي بوده و اين كار مهم در تحقق مسير اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال بسيار كارگشاست.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني