۵ تیر ۱۳۹۶، ۸:۵۰
کد خبر: 82578073
T T
۰ نفر
امام جمعه انديمشك: تحقق عدالت اجتماعي و اقتصاد مقاومتي ضرورت جامعه است

انديمشك - ايرنا - امام جمعه انديمشك تحقق عدالت اجتماعي و اقتصاد مقاومتي را لازمه جامعه دانست و گفت: مسوولان بايد به دنبال عدالت اجتماعي و تحقق اقتصاد مقاومتي باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي حجت الاسلام نعمت اله خدامي روز دوشنبه در خطبه هاي نماز عيد فطر افزود:از مسئولان انتظار مي رود به مسائل فرهنگي بيشتر توجه كنند و از جوانان فرهنگي و تلاشگران اين عرصه حمايت كنند.
وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت حفظ وحدت داخلي و سيلي زدن هاي مداوم به دشمنان گفت:نيروهاي جان بركف اين مرز و بوم با از خود گذشتگي ، گروه هاي تروريستي را در مرزها و مناطق مختلف كشور نابود مي كنند تا آثار شوم اين تروريست ها متوجه مردم نشود ، تامين امنيت مردم مهمترين خدمت متوليان مربوطه است.
حجت الاسلام خدامي با بيان اينكه حدود چهار دهه است به دشمن سيلي مي زنيم افزود: پرتاب 6 موشك به سمت مواضع داعش ، معادلات نظامي دشمن را بر هم زد ، مديريت ارشد نظام سلطه با اين كار متوجه اهميت موضوع شد و نيروها و جريان هاي سياسي داخل ما به حداكثر وحدت رسيدند ضمن اينكه اين اقدام تذكري به رييس جمهوري بيسواد امريكا بود.
وي در خاتمه با انتقاد از سند 2030 و اينكه دشمن جنگ نرم خود را تعطيل نكرده است گفت:اين سند نسخه شفابخشي نيست و اين گونه اسناد با مباني اسلامي ما همخواني ندارد.تمام اين سند نقشه كشيدن دشمن براي يك نسل است تا جوانان اين سرزمين را متناسب با اهداف خود تربيت كند.
خطيب نماز عيد فطر در انديمشك با تاكيد بر ضرورت فراهم كردن زمينه ازدواج جوانان گفت:يكي از راههاي نفوذ شيطان و دشمن ، شهوات است لذا بستر ازدواج جوانان بايد فراهم شود.
6068/7281
خبرنگار : زهرا دهقان ** انتشار:محمدعلي فريدپناه