فاجعه تروریستی هفتم تیر می تواند سند رسوایی منافقان را در معرض دید جهانیان قرار دهد

تهران - ایرنا - نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد، فاجعه تروریستی وغم انگیز هفتم تیرماه و شهادت جمعی از نیروهای متعهد، مومن و فداكار انقلاب از وقایع معنادار و ماندگاری است كه همواره می ‌تواند سند رسوایی منافقان و مدعیان حقوق بشر را در معرض جهانیان قرار دهد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریك فرا رسیدن هفته قوه قضائیه آورده است؛ هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مركزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360، یادآور یكی از ناگوارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است كه در ابتدای مسیر انقلاب و با هدایت و طرح‌ ریزی معاندان داخلی و ایادی استكبار رقم خورد.
این اطلاعیه می افزاید: بی شك این فاجعه عظیم به عنوان یكی از اسناد رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ، در تقویم اذهان و خاطره ها خواهد ماند.
در ادامه اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران كه از اركان اساسی نظام است همواره با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بهره جستن از شرع مقدس اسلام، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، كرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا كرده و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حكومت عادلانه اسلامی نموده است كه شهادت مظلومانه آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از دلسوزان امام (ره) و انقلاب گواهی روشن براین مدعاست.
این اطلاعیه می افزاید: پر واضح است كه اهداف انقلاب اسلامی ایران و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ؛ افقی جدید و پر امید را در راه احقاق حق مظلومان و اجرای عدالت در جامعه اسلامی رقم زد كه این اهداف در حال حاضر یكی از سرمایه های بزرگ و بسیار ارزشمند كشور اسلامی ماست.
در ادامه اطلاعیه ناجا تصریح شده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه و تبریك هفته قوه قضائیه به ریاست محترم قوه، سایر مسئولان، قضات و كاركنان این دستگاه مهم و تاثیرگذار می افزاید ؛ قوه قضائیه در امتداد آرمان امام راحل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و الگوگیری از اندیشه آیت الله دكتر بهشتی(ره) در تحقق همه جانبه عدالت اسلامی، با مدیریت متعهد، كار آمد، ساختار تحول‌گرا و نظایرآن توانسته است به پیشرفت های ممتازی در این مسیر مبارك نائل و با پشتوانه‌های غنی علمی و عملی خود نویدبخش پایداری عدالت در سطح كشور شود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی اعلام می دارد چون همیشه با تبعیت از مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام و انقلاب رویكرد' تعامل 'و 'همراهی' با دستگاه قضا را محور فعالیت ها و اقدامات قرار می دهد.
به گزارش ایرنا ، به مناسبت شهادت دكتر بهشتی و هفتاد و دو تن از اعضای حزب جمهوری در هفتم تیرماه سال ١٣٦٠ بدست منافقان كوردل، یكم تا هفتم تیر با عنوان هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.
اجتمام (1)** 7029**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار:امیركاردان راد
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر