۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۵
کد خبر: 82583891
T T
۰ نفر
بانوان دونده فارس سه مدال مسابقات جهانی پیوند اعضا را كسب كردند

شیراز- ایرنا- بانوان دونده فارس در مسابقات جهانی دو و میدانی پیوند اعضا كه به میزبانی كشور اسپانیا در حال برگزاری است، سه مدال برای كاروان ورزشی ایران كسب كردند.

رئیس هیات ورزش پیوند اعضا فارس، یكشنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با ایرنا افزود: معصومه رضایی در رده سنی ١٨ تا ٢٩ سال در ماده 200 متر مدال نقره گرفت و الهام روشن چراغ در رده سنی 30 تا 39 سال در ماده 800 متر نشان نقره را بر گردن آویخت.
زهرا كریمیان افزود: همچنین كلثوم ابراهیمی پس از كسب 2 نشان طلا در پرتاب دیسك و وزنه در پرتاب توپ نیز مدال طلا گرفت و در ماده پرتاب نیزه چهارم شد.
وی گفت: با پایان یافتن مسابقات دو و میدانی، تیم ملی ایران در رده بانوان و آقایان چهار مدال طلا، 11نقره و سه برنز كسب كرد.
وی اظهار كرد: كاروان ورزشی ایران در بیست و یكمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا متشكل از 80 ورزشكار زن و مرد است كه در رشته های دو و میدانی، پینگ پنگ، شنا، بدمینتون، اسكواش، بولینگ، دارت و پتانگ (پرتاب توپ فلزی) به مصاف حریفان خود می روند.
كریمیان ادامه داد : استان فارس با 19 ورزشكار بیشترین سهمیه را در بین ورزشكاران ایرانی دارد.
او بیان كرد: كلثوم ابراهیمی، الهام روشن چراغ، معصومه رضایی، فرشته فكری، طاهره مهدوی، رها رضایی فرد، سعید سهرابی، علی حسن شاهی، مرتضی فنایی، مبینا رمضانی، سیما كریمی، هایده اسلامی، محمد هادی خشنودی، صمد امین صفایی، كرامت الله خواجه ای، فرشاد زندی، محمد جواد ملاحی، سپهر سپاسی و مجتبی احمدی ورزشكاران شركت كننده از استان فارس در این مسابقات هستند.
بیست و یكمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تیرماه آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه در شهر'مالاگا' در اسپانیا ادامه دارد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی