۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵
کد خبر: 82590934
T T
۰ نفر
بازگشت دوباره شهرزاد مظفر به تيم ملي فوتسال زنان

تهران - ايرنا - شهرزاد مظفر سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال زنان با هدف تقويت اين تيم براي حضور قدرتمندانه در بازي هاي داخل سالن آسيا در تركمنستان بار ديگر به عنوان سرمربي انتخاب شد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال،كميته بانوان فدراسيون با توجه به نزديكي رقابت هاي داخل سالن آسيا پيشنهاد سپردن تيم ملي به اين مربي بين المللي را مطرح كرد و امروز (17 تيرماه ) شهرزاد مظفر از سوي كميته فني فدراسيون فوتبال به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال زنان انتخاب شد.
همچنين براساس اين تصميم قرار است رز جديدي، سرمربي تيم فوتسال پالايش نفت آبادان نيز وي را به عنوان مربي در هدايت تيم ملي همراهي كند.
تيم ملي فوتسال زنان كشورمان در سال 2013 با هدايت مظفر توانست در بازي هاي داخل سالن كره جنوبي عنوان نايب قهرماني زنان آسيا را از آن خود كند.
مديران وقت فدراسيون فوتبال چندي پس از موفقيت تيم ملي در بازي هاي داخل سالن آسيا مظفر را بركنار كرده و هدايت تيم ملي را به شهناز ياري سپردند. و درحالي كه هنوز ياري برنامه هاي خود را اجرايي نكرده بود وي نيز بركنار و فروزان سليماني سرمربي تيم ملي حفاري اهواز را به جاي وي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال زنان انتخاب كردند.
سليماني همراه با تيم ملي فوتسال زنان در سال 2015 توانست در رقابت هاي فوتسال قهرماني آسيا در مالزي با شكست يك بر صفر ژاپن يكي از قدرتمندترين تيم هاي آسيا عنوان قهرماني را از آن خود كند كه البته همراهي و هدايت علي صانعي به عنوان مدير فني تيم در اين موفقيت نبايد ناديده گرفته شود.
حالا دوباره فدراسيون دست به تغيير ديگري در كادر فني تيم ملي فوتسال زنان زده و يكبار ديگر از مربي كهنه كار و بين المللي فوتسال زنان براي هدايت اين تيم دعوت كرده است.
تيم ملي فوتسال زنان ايران قرار است شهريور ماه سال جاري در بازي هاي داخل سالن آسيا به مصاف حريفان آسيايي برود.
كمتيه فني فدراسيون فوتبال همچنين از زحمات فروزان سليماني و آمنه محمودي براي همكاري با تيم ملي قدرداني كرده است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **1828** 1701
تنظيم كننده : خديجه روزبهاني* انتشار: حميد قديمي