۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۶:۵۱
کد خبر: 82591340
T T
۰ نفر

مدافع شاهين بوشهر به فولاد خوزستان پيوست ️

۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۶:۵۱
کد خبر: 82591340
مدافع شاهين بوشهر به فولاد خوزستان پيوست ️

اهواز _ ايرنا _ مدافع فصل گذشته تيم شاهين بوشهر با قراردادي به مدت سه فصل به تيم فولاد خوزستان پيوست.

به گزارش ايرنا، ظهر امروز شنبه مسولان باشگاه فولاد خوزستان به دنبال درخواست سيد سيروس پورموسوي، با حسين غريبي بازيكن فصل گذشته شاهين بوشهر وارد مذاكره شدند و با اين بازيكن جنوبي به مدت 3 فصل به توافق رسيدند.
غريبي متولد مردادماه 75 در شهر دلوار استان بوشهر بوده و در پست دفاع چپ بازي مي كند اين بازيكن سابقه عضويت در تيم هاي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان شاهين بوشهر را در كارنامه خود دارد.
حسين غريبي، بازيكن جوان و آينده دار فوتبال جنوب كشورمان بوده كه براي نخستين بار سابقه حضور در ليگ برتر را با عضويت در تيم فولاد تجربه كند.
غريبي پس از پيوستن به جمع سرخپوشان خوزستاني با اشاره به اين كه در خوزستان احساس غريبي نمي كنم، اظهار كرد: همواره از باشگاه فولاد خوزستان به عنوان يكي از باشگاه هاي بازيكن ساز ياد شده و با توجه به علاقه هميشگي ام به اين تيم و استان خوزستان آرزو داشتم با بازيدمم در اين تيم خودم را به سطح اول فوتبال معرفي و مراحل پيشرفت را طي كنم.
مدافع فصل گذشته شاهين بوشهر با بيان اين كه هميشه بوي فوتبال در خوزستان جاري بوده و استعدادهاي درخشاني از اين استان به تيم هاي ملي راه يافته اند افزود: فولاد گل سر سبد باشگاه هاي فوتبال جنوب كشور است و با بازيكنان شاخصي كه در اختيار دارد مي تواند در ليگ برتر حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.
وي كه پوشيدن پيراهن تيم شاهين بوشهر را در تمام رده هاي سني در كارنامه دارد گفت: بوشهر شباهت هاي زيادي به خوزستان و اهواز دارد و اميدوارم در كنار ديگر بازيكنان تيم بتوانم يك فصل بسيار خوب در ليگ برتر داشته باشم و باعث خشنودي هواداران فولاد خوزستان شوم.
6002خبرنگار: پارسا شاكري**انتشاردهنده : كبري آقازري