۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۳
کد خبر: 82592544
T T
۰ نفر
بی توجهی به هشدار ناجیان غریق در ساحل بابلسر قربانی گرفت

ساری - ایرنا- جوان 21 ساله مشهدی عصر یكشنبه به دنبال بی توجهی به هشدار ناجیان غریق مبنی بر توفانی بودن دریا و خودداری از شنا ، در محدوده ساحلی بابلسر غرق شد. در دریای خزر و در محدوده ساحل بابلسر غرق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جوان كه به همراه پدر ، مادر و خواهرش در حد فاصل پاركنیگ سه و چهار شهر بابلسر و در هوای توفانی مشغول شنا بود ، غرق شد.
دبیر كمیته پیشگیری از تلفات انسانی در نقاط حادثه خیز سواحل دریای خزر در بابلسر در این باره به خبرنگار ما گفت : عصر امروز جوان 21 ساله مشهدی به نام محمد نیكنام نوروزی كه به همراه پدر، مادر و خواهر خود در دریای توفانی مشغول شنا بود، غرق شد.
علی روستایی آهنگر افزود : نجاتگران پس از بیرون كشیدن این جوان از دریا به مدت حدود نیم ساعت عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی وی انجام دادند كه نتیجه بخش نبوده و اقدامات انجام شده در بیمارستان هم بی نتیجه ماند.
وی گفت : این حادثه در حالی رخ داد كه این خانواده به هشدارهای ناجیان غریق در خصوص توفانی بودن دریا توجهی نكردند.
روستایی افزود : از زمان آغاز طرح سالم سازی دریا این فرد سومین غریق در سواحل بابلسر است .
طرح سالم سازی دریا با هدف حفاظت از امنیت شناگران و استقرار ناجیان غریق در بیش از 90 نقطه از سواحل مازندرانی دریای خزر از اول خرداد ماه امسال به اجرا گذاشته شد.
امسال بر اساس اعلام دبیر ستاد ساماندهی دریای خزر در مازندران ، 350 نقطه حادثه خیر در سواحل مازندرانی دریای خزر برای جلوگیری از شنا با تابلوی ' شنا ممنوع ' نشانه گذاری شده است .
پارسال 79 نفر در سواحل دریای خزر در مازندران جان خود را از دست دادند كه افزون بر 95 درصد آنان مسافران تابستانی بودند.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654
۰ نفر