۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۲۵
کد خبر: 82592606
T T
۰ نفر

سارقان سریالی آبادان در دام قانون افتادند

۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۲۵
کد خبر: 82592606
سارقان سریالی آبادان در دام قانون افتادند

آبادان - ایرنا - سناریوی سرقت های سریالی در آبادان زمانی كه مقابل دادگستری شهر كشیده شد با اقدام به موقع ماموران كلانتری 11 ولیعصر (عج) این شهر به پایان رسید.

به گزارش یكشنبه ایرنا از منبع آگاه، پس از وقوع چند فقره سرقت از مقابل بانك ها و برخی از دستگاه های اجرایی آبادان، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان دستور شناسایی عاملان این سرقت ها را صادر كرد.
سرقت های سریالی از سوی سارقان ادامه داشت تا اینكه دزدان خودروهای مقابل دادگستری را طعمه نقشه سرقت های خود كردند و چندین دستگاه تلفن همراه را از داخل خودرهای پارك شده به سرقت بردند.
رئیس كلانتری 11 ولیعصر (عج) به همراه پرسنل تجسس این كلانتری با لباس های مبدل و كارگری به صورت نامحسوس منطقه دادگستری آبادان واقع را زیر نظر گرفتند و زمانی كه سارقان قصد سرقت از یك دستگا خودرو را داشتند شناسایی شدند.
زمانی كه ماموران قصد دستگیری سارقان را داشتند با مقاومت آن ها روبرو شدند كه در پایان مأموران تجسس كلانتری با استفاده از قانون سلاح، به تیراندازی هوایی اقدام كرده و یكی از سارقان را دستگیر كردند.
سارق دیگر كه از محل فرار كرده و در مدرسه ای اطراف دادگستری مخفی شده بود نیز با هوشیاری عوامل كلانتری 11 محاصره و دستگیر شد.
بازرسی از خودروی متهمان منجر به پیدا كردن 10 دستگاه گوشی سرقتی و یك عدد قمه شد.
متهمان كه ازسارقان سابقه دار شهرستان آبادان هستند و تمامی اعضای خانواده آنها به عنوان سارقان جلوی بانكی شهرت دارند، در بازجویی های فنی به ارتكاب سرقت مقابل ادارات دولتی اعتراف كردند.
آنها همچنین اعتراف كردند، پلاك های برخی خودروها را برای نقشه های خود سرقت كرده و در مواقع سرقت از پلاك های سرقتی استفاده می كردند.
متهمان برای رسیدگی بیشتر و دیگر جرایم احتمالی خود در اختیار پلیس آگاهی شهرستان آبادان قرار گرفتند.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار:سیدبهادر حسینی