۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۲
کد خبر: 82602848
T T
۰ نفر

قاچاقچيان طلا در آذربايجان غربي نقره داغ شدند

۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۲
کد خبر: 82602848
قاچاقچيان طلا در آذربايجان غربي نقره داغ شدند

اروميه- ايرنا- مديركل تعزيرات حكومتي آذربلايجان غربي گفت: قاچاقچيان طلا در استان كه قصد قاچاق 6 قطعه شمش طلا را در از اين استان داشتند، به پرداخت بيش از 11 ميليارد ريال جريمه محكوم شدند.

محمد اقوامي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران انتظامي خوي حين بازرسي از خودروهاي عبوري، از يك دستگاه خودرو در مسير ماكو - تبريز، 6 قطعه شمش طلاي قاچاق به ميزان 6 كيلوگرم را كشف و پرونده آن را به اداره تعزيرات حكومتي اين شهرستان ارجاع دادند.
وي اضافه كرد: شعبه تعزيرات حكومتي شهرستان خوي نيز پس از بررسي پرونده، قاچاقچيان را به ضبط طلاها و پرداخت 11 ميليارد و 415 ميليون ريال جزاي نقدي محكوم كرد.
وي اظهار كرد: در سال جاري بيش از 730 پرونده قاچاق در تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي رسيدگي شده و قاچاقچيان اين پرونده ها علاوه بر ضبط مال به پرداخت 91 ميليارد ريال جريمه نقدي محكوم شده اند.
مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي گفت: مقابله با قاچاق و محكوم كردن قاچاقچيان به جريمه سنگين در راستاي حمايت از توليد داخل و ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي محصولات توليد داخل است.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي همواره با مشكل قاچاق كالا و ارز روبرو بوده و سالانه هزاران پرونده در اين خصوص تشكيل مي شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني