۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82606165
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: آفت امروز نظام اسلامي بازي هاي سياسي است

شهركرد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، آفت امروز نظام اسلامي را بازي هاي سياسي و گروه گرايي ها دانست و گفت: اصولگرايي، اصلاح طلبي و توجه به گروه هاي مختلف يك بازي سياسي است.

حجت الاسلام محمدعلي نكونام روز شنبه در آيين معارفه رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري افزود: در جريان هاي سياسي بايد يك نگاه داشته باشيم و آن نگاه حق و براساس شاخص حق بايد باشد و هرچه بر پايه وابستگي بر جناح و گروه هاي سياسي بمانيم به نظام و دين اسلامي ضربه بيشتري وارد مي شود.
وي گفت: حركت در مدار حق و ولايت فقيه در تمام مسئوليت ها به خصوص مسئوليت كارگزاران يك امر مهم و ضروري است و دل به دنيا بستن انسان را از توجه كردن به حق باز مي دارد.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين با اشاره به همدلي و همگرايي بوجود آمده بين مسئولان استان افزود: وحدت رويه بين مسئولان و مردم زمينه ساز ارتقاي شاخص هاي توسعه اي و امنيت در استان شده است.
قاسم سليماني دشتكي اظهار كرد: هم اينك بين دستگاه هاي نظامي، انتظامي، قضائي، ائمه جمعه و مسئولان حوزه هاي مختلف اتحاد و همبستگي بوجود آمده كه اين امر در انتخابات اخير رياست جمهوري و انتخابات شهر و روستا مشهود بوده است.
رئيس كل دادگستري چهارمحال وبختياري نيز در اين آيين با اشاره نقش و جايگاه سازمان قضائي نيروهاي مسلح در اجراي قوانين و كاهش جرائم گفت: همه ساله به منظور كاهش جرائم بين نيروهاي مسلح اقدامات پيشگيرانه از جمله آموزش نيروهاي مسلح در ارتقاي سلامت نيروهاي مسلح و پيشگيري از وقوع جرم برگزار مي شود.
سيدعبدالله موسوي افزود: با اجراي طرح هاي مختلف در شوراي قضائي استان اقدامات و موفقيت هاي خوبي در سطح كشور كسب كرده ايم.
به گفته وي در يكسال گذشته بيش از 200 هزار پرونده در شوراي حل اختلاف و دادسراهاي استان رسيدگي شده كه از اين تعداد 195 هزار پرونده مختومه شد.
وي با اشاره به اينكه استان چهارمحال وبختياري بعد سيستان و بلوچستان نسبت به جمعيت كمترين ميزان طلاق را داشته است، افزود: در سه سال گذشته با اجراي طرح هاي آموزشي و برگزاري دوره هاي تحكيم بنيان خانواده و اجباري كردن دوره آموزش پيش از ازدواج، كاهش طلاق در استان را شاهد بوديم.
موسوي گفت: در اين مدت 12 هزار نفر در دوره هاي آموزش قبل از ازدواج شركت كردند و 400 پرونده طلاق در اين مدت منجر به صلح و سازش شده است.
به گزارش ايرنا، در اين آيين عبدالمحمد فردي به عنوان رئيس جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري معرفي و از خدمات احمدرضا پورخاقان قدرداني شد.
خبرنگار: سميه پناهنده**انتشار:جهانبخش صفري
7360/6021