۲ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82607836
T T
۰ نفر

مرد 50 ساله در استخرآب كشاورزی در سمیرم غرق شد

۲ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82607836
مرد 50 ساله در استخرآب كشاورزی  در   سمیرم غرق شد

اصفهان- ایرنا- مرد 50 ساله ای روز گذشته در یك باب استخرذخیره آب كشاورزی در ابتدای جاده ونك از توابع شهرستان سمیرم غرق شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشكی استان اصفهان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه بعداز ظهرروز گذشته به اورژانس 115 اعلام و واحد امدادی به همراه دو تكنسین به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی پیكر این مرد توسط تكنسین ها مشخص شد كه وی جان باخته است.
غرق شدن این فرد در استخر عمیق یكی از باغ های سمیرم، دومین حادثه از این دست است كه در طول دو هفته گذشته در این شهرستان بوقوع می پیوندد.
پیكر بی جان این شخص كه سه روز قبل برای شنا به استخر باغ كشاورزی یكی از اهالی سمیرم در غرب این شهر رفته بود ظهر روز گذشته بر روی سطح آب پیدا شد.
خانواده این شخص مفقود شدن او را به نیروی انتظامی اطلاع داده بودند كه با تلاش های انجام گرفته جسد نامبرده توسط غریق نجات های جمعیت هلال احمر سمیرم از آب استخر بیرون كشیده شد.
یك فرد 45 ساله، هفدهم تیر امسال نیز در استخر ذخیره آب كشاورزی روستای 'قلعه قدم' بخش مركزی سمیرم جان باخته بود.
تكنسین‌های اورژانس 115 شهرستان سمیرم در سه ماهه نخست سال جاری به 669 ماموریت شامل 509 ماموریت غیرتصادفی و 160 ماموریت تصادفی اعزام شدند.
فوریت‌های پزشكی این شهرستان با برخورداری از 5 پایگاه جاده‌ای، یك شهری، یك اتاق فرمان و 14 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش ‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
ونك شهری است در بخش مركزی شهرستان سمیرم، در 190 كیلومتری اصفهان و در 33 كیلومتری شهرستان قراردارد.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100 هزار جمعیت در 160 كیلومتری جنوب اصفهان و 165 كیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.
ت/6022 / 7135 خبرنگاران: فرزانه سادات مدنیون - محمود افشاری ، انتشاردهنده: عمادی