۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰:۴۶
کد خبر: 82610181
T T
۰ نفر

مسابقات اسكواش قهرماني كشور در اروميه آغاز شد

۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰:۴۶
کد خبر: 82610181
مسابقات اسكواش قهرماني كشور در اروميه آغاز شد

اروميه- ايرنا- سومين دوره مسابقات اسكواش قهرماني مردان كشور جام شهيد مهدي باكري عصر روز سه شنبه در خانه اسكواش اروميه آغاز شد.

رئيس هيات اسكواش آذربايجان غربي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: در اين مسابقات 80 بازيكن داراي رنكينگ ملي، آسيايي و جهاني شركت دارند و تيم استان آذربايجان غربي نيز با چهار بازيكن در اين رقابتها شركت كرده است.
سلمان فرضعلي پور ادامه داد: مسابقات نشنال كلوز جام شهيد باكري در فدراسيون جهاني اسكواش به ثبت رسيده است و امتيازات كسب شده در اين رقابت ها در رنكينگ ورزشكاران ثبت و رتبه آنها را ارتقا مي بخشد.
وي اظهار كرد: رقابت ها به صورت انفرادي در خانه اسكواش اروميه پيگيري مي شود و جايزه هزار دلاري مسابقات از آن كسي است كه بالاترين امتياز رنكينگ جهاني را كسب كرده باشد.
به گزارش ايرنا اولين دور مسابقات اسكواش نشنال كلوز گراميداشت شهيد مهدي باكري با انجام شش ديدار در خانه اسكواش اروميه پيگيري شد كه در نخستين ديدار امروز سياوش صمصام‌زاده به مصاف سامر محمدپور رفت و موفق شد سه بر صفر پيروز اين ديدار باشد.
مازيار حيكمي نيز ديدار مقابل هادي مهدي‌رضايي سه بر صفر به برتري رسيد، همچنين بازي سهند كبيرجباري و هومن صفري زنجاني با پيروزي سهند كبيرجباري به پايان رسيد.
نويد شفيعي‌نجد به مصاف پويان كمالي مقدم رفت و در يك ديدار هيجان اگيز و حساس سه بر دو به پيروزي رسيد.
مهدي ناصر‌شفافي يكي ديگر از بازي كنندگان امروز سه بر يك مقابل حافظ برق لامع مغلوب شد و از راهيابي به مرحله بعد باز ماند.
8135/2093 **خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني