۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۴
کد خبر: 82620563
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: مسائل اقتصادي مهمترين اولويت دولت است

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: توجه به مسائل و مشكلات اقتصادي و معيشتي، كاهش معضل تورم و حمايت از توليد ملي مهمترين اولويت دولت دوازدهم است.

حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي نسب در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: با گران شدن برخي اقلام از جمله كالاهاي اساسي و نگراني و دغدغه هاي مردم از رئيس جمهور و دولت مي خواهيم با برنامه ريزي دقيق براي كاهش اين معضل تلاش كند.
وي همچنين به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفيذ رياست جمهوري اشاره و بيان كرد: بايد در مقابله با سلطه گري و ددمنشي مستكبران به سركردگي آمريكا با قاطعيت ايستاد و از دستاوردهاي كشور و نظام جمهوري اسلامي دفاع كرد.
خطيب جمعه گناباد ادامه داد: تجربه ثابت كرده هر چه در برابر آمريكاي جهانخوار ضعف بيشتري نشان داده شود آنها جريتر شده و بيشتر دست به توطئه مي زنند. ملت ايران براي رسيدن به قله هاي پيشرفت و دفاع از كشور و اسلام از هيچكس اجازه نگرفته و نخواهد گرفت.
وي همچنين پرتاب موفقيت آميز ماهواره بر سيمرغ را با هدف استفاده مخابراتي، هواشناسي و خدماتي يك موفقيت بزرگ علمي و مايه شگفتي كارشناسان و صاحبنظران توصيف و بيان كرد: دانشمندان كشورمان با وجود تحريمها به اين موفقيت بزرگ دست يافتند.
حجت الاسلام صادقي نسب گفت: دستيابي كشورمان و سپاه به اين موفقيتهاي علمي براي آمريكا و دشمنان غيرقابل تحمل است
وي همچنين نبود پزشكي قانوني بطور دائم در گناباد را از مشكلات مهم مردم اين خطه دانست و خواستار توجه مسئولان ذيربط نسبت به اين نقيصه شد.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: عليرضا حسن زاده **انتشار: حسين كريم زاده
2095/1858