۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82623530
T T
۰ نفر

فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه آبادان

۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82623530
فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه آبادان

آبادان - ایرنا - معاون عملیات فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت: نقص فنی در هواپیمای مسیر آبادان - تهران با شماره پرواز 7404 باعث فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه آبادان شد.

احسان الواری نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز متعلق به شركت كیش ایر بود كه ساعت 10 صبح امروز انجام و پس از 20 مایل فاصله گرفتن هواپیما از آبادان، خلبان متوجه از كار افتادن یكی از موتورهای آن شد.
وی اظهار داشت: پس از هماهنگی و آماده كردن باند، نیروهای امدادی و شرایط برای فرود اضطراری، این هواپیما به سلامت در فرودگاه آبادان به زمین نشست.
وی گفت: خوشبختانه دراین پرواز هیچ یك از مسافران صدمه ندیدند.
معاون عملیات فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت:این هواپیما قبل از پرواز مورد تایید نیروهای فنی قرار گرفته بود و هنگام پرواز دچار نقص فنی شد.
الواری نژاد افزود: سلامت مسافران و ایمنی پرواز برای ما در اولویت است و اگر احساس شود هواپیمایی دچار مشكل است تیم فنی اجازه پرواز نخواهد داد.
وی تصریح كرد:همچنین شامگاه گذشته پرواز آبادان- مشهد از شركت آتا به دلیل نقص فنی نتوانست مسافران را جابه جا كند كه پس از هماهنگی صورت گرفته و پس از 10 ساعت یك پرواز برای انتقال مسافران به آبادان اعزام شد.
از شامگاه یكشنبه پانزدهم مردادماه تاكنون سه پرواز این فرودگاه با مشكل فنی مواجه شده است.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
۰ نفر