۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۱۳
کد خبر: 82624346
T T
۰ نفر
تجلیل از خبرنگاران استان یزد/معاون استاندار: رسانه ها رسالتی اثربخش بر عهده دارند

یزد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر همدلی خبرنگاران در انجام رسالت خطیر خود در جامعه تاكید كرد و گفت: اصحاب مطبوعات، رسالتی اثربخش بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی طالبی، دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای رسانه با عنوان 'قلم آسمانی' افزود: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی به آحاد مردم بر عهده دارند و باید وظایف خود را جدی و دقیق انجام دهند.
وی ادامه داد: حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف برای تهیه و انعكاس اخبار نظام و انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ، رسالتی سنگین و اثر بخش محسوب می شود و نقش اساسی بر عهده دارند.
همچنین حجت الاسلام علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد روز خبرنگار را گرامی داشت و به شهدای اصحاب رسانه و رسالت خبرنگاران در قبال ایثارگری آنها پرداخت .
فرمانده سپاه الغدیر یزد هم به دشمنی های استكبار جهانی بخصوص تهدید نرم اشاره كرد و گفت: خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارند.
سردار اكبر فتوحی افزود: رسالت و نقش قلم و خبرنگاران بر كسی پوشیده نیست بنابراین اصحاب رسانه باید با الهام از ارزش های انقلاب اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری فعالیت كنند.
مدیركل صدا و سیمای مركز یزد نیز با تبریك روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بر ضرورت حضور فعال خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی در جامعه و انجام وظایف تاكید كرد.
احمد پهلوانیان به تهدید نرم دشمنان علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی دقیق و انعكاس مسائل به آحاد مردم دارند.
همچنین در این مراسم كه توسط بسیج رسانه استان یزد و با حضور خبرنگاران و خانواده های آنها در بوستان ولایت برگزار شد از خانواده شهدای خبرنگار تجلیل بعمل آمد.
17 مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است .
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@