كشف پنج ونيم كيلوگرم مواد مخدر/دستگيري عامل حريق اداره تعزيرات انزلي

انزلي-ايرنا-فرمانده نيروي انتظامي بندرانزلي از كشف پنج و نيم كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري عامل آتش سوزي در اداره تعزيرات اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار هرمز عشقي صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين مقدار مواد مخدر در عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در اجراي طرح پاكسازي در شهرستان بندرانزلي كشف و ضبط شد.
وي افزود: از اين مقدار ماده مخدر كشف شده ، پنج كيلوگرم حشيش و نيم كيلوگرم هروئين است.
سرهنگ عشقي ياد آور شد: در اين عمليات شش تن از سوداگران مرگ دستگير و پس از انجام تحقيقات اوليه به مراجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي در ادامه از دستگيري عامل آتش‌سوزي در اداره تعزيرات اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي دريافت خبري مبني بر وقوع حريق در اداره تعزيرات حكومتي شهرستان در بامداد دوازدهم مرداد، ماموران انتظامي بلافاصله براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ عشقي با اشاره به محرز شدن عمدي ‌بودن اين حريق پس از بررسي هاي فني پليس افزود: فردي پس از سوزاندن پرونده هاي موجود و باز كردن شير فلكه گاز از ساختمان خارج شده بود كه منجر به وقوع آتش سوزي و انفجار در ساختمان شد.
وي با اشاره به شناسايي يك متهم 22 ساله با انجام تحقيقات تخصصي پليس تصريح كرد: متهم در تحقيقات پليس به صراحت به انجام جرم انتسابي اعتراف و پس از معرفي همدست خود، متهم دوم حريق ساختمان نيز دستگير شد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي تاكيد كرد: تلاش براي نابود كردن يك پرونده خاص ، انگيزه اصلي متهمان براي اقدام به انفجار ساختمان تعزيرات بندرانزلي بود و اين متهمان براي سير مراحل قانوني به مراحع قضايي معرفي شدند.
بندرانزلي در 40 كيلومتري غرب مركز گيلان واقع است.
خبرنگار: رضا اكبري **انتشار دهنده: بابايي
7471 /6030